Gå til innhold

Lansering 16/10-14 - håper på ny Mac mini!


allak

Anbefalte innlegg

Vel, jeg må si jeg ble mest skuffet over Mac mini, er jo bra med M2 SSD disk, men kun dobbekjerne prosessor blir vel litt tynt særlig når prisen er så stor mellom i5 og i7.

 

Så velger vel ikke annet en SSD, men synd det går rykter om rambrikkene er loddet til hovedkortet er jo tragisk, siden vi snakker kun om DDR3 ram, hadde det vært DDR4 og en tidlig versjon av broadwell ville det blitt noe helt annet, der kunne jeg vurdert 16 GB hvis prisene blir samme.

 

Så er usikker på jeg skal vente til neste generasjon mac mini, får håpe det ikke tar lengere en halv år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ventet ett år på oppgradert Mac mini, siden Apple ikke oppgraderte den i fjor. Jeg har bestilt mellommodellen med SSD. Levering uke 44.

 

Riktignok er det en dobbeltkjernet Core i5, men den har "Hyper-Threading", som betyr at hver kjerne kan jobbe med to "tråder". Dvs. at det er to "virtuelle kjerner".

 

Dette er min andre Mac, kjøpte min første i 2007. Det var en hvit MacBook jeg brukte under studiene. Jeg har lekt meg med en hackintosh de siste årene, men det skal bli deilig med ekte Mac igjen.

 

Har også iPad Air (byttet ut en iPad 2 i fjor) og Apple TV. Men ikke iPhone. Syns AirPlay funker knall. Også fra min Synology NAS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...