allak Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Kommer det en ny mac mini, ka dok tru? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Håper på det: http://www.macworld.co.uk/news/mac/new-mac-mini-2014-release-date-specs-features-price-uk-3472956/ Men spørs vel om den kommer med broadwell prosessor og Iris Pro 5300 om det kommer om ca 1 uke. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå har jeg krysset fingre og tær i ett år for ny Mac mini... Håper fortsatt! Om det er Haswell eller Broadwell bryr jeg meg ikke om. Kunne også ha kjøpt dagens, men prisene til Apple synker ikke over tid slik det normalt gjør med produkter i disse kategoriene. Lenke til kommentar
allak Skrevet 15. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2014 Hva er dine tanker om en mac mini, er det en typisk stuepc, eller kan en topp specet mac mini også brukes til bideredigering i Adobe LR uten videre problem. Jeg har selv ikke så stor kunnskap om dette, men enkelte mener at en kun får «badeball» med mac mini, mens andre mener at det er lite i Benchmark som skiller en topp specet mac mini med en imac og mener derfor at dette er en fullgod stasjonær… Hva tenker du som har litt greie på slikt? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Det jeg håper er enten GT 940M, eller Iris pro 5200 eller helst iris pro 5300. M2 SSD disk samme i Mac Pro eller mindre mac AIR siden det sparer plass. Nikon D600: Mac mini har laptop prosessor (I7-3720QM) som den beste modellen mot Core i7 (I7-4770S) ikke det sier så veldig mye, men per dags dato kun HD Graphics 4000. Bilderedigering går vel greit, så sant programvaren ikke trenger eller bruker Cuda. Ellers vil nok du trenge bedre skjermkort for best ytelse. Endret 16. oktober 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper sterkt på en ny og oppdatert Apple TV i kveld! Men tviler på at det kommer Lenke til kommentar
atwater Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper også på ny Apple TV, slik at jeg kan bytte ut min 2. gen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ny apple tv hadde gjort seg. Sitter fremdeles med 2. gen jeg også. Ellers håper jeg på retina iMac som ikke koster aaaltfor mye. Retina Macbook Air venter jeg også på, men det blir det vel ikke no avduking av i kveld. iPad er ikke så fryktelig interessant merker jeg. Har en 3. gen med retina-skjerm som fungerer aldeles utmerket enn så lenge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper på Apple TV her og, med bedre interface og gjerne en ny fjernkontroll. Den som er nå er fullstendig ubrukelig. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fjernkontroll anbefaler jeg Logitech Harmony universal den bruker jeg til alt, funker gull! Men ontopic: Ikke lenge nå! Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Sinnsykt skuffet at vi sannsynligvis ikke får se ny MacBook Air 12" faneløs med broadwell i kveld. Var bare et bittelite håp, men men... Hadde vært digg med ny software og hardware her i leiligheten kan en si, siden jeg sitter på en tung 2011 MBP. Blir kun Yosemite som blir interessant for meg i kveld, men gleder meg til å se hva de eventuelt har gjort med Apple TV, for det må oppdateres. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper innerst inne på Macbook Air Retina med broadwell ja, men blir nok til vår 2015 dessverre det. Here we go! Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Endelig noe interessant her ja! iMac med Retina! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jaok, Apple har for alvor meldt seg på i piksel-krigen: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 2499$ jeezus Deilig med Mac Mini oppgradering til bare 499$! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 2499$ jeezus Det er jo en helt legit pris i forhold til andre monitorer og TVer som støtter minst 4k. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Joda, sier ikke noe på det. But still Meh. Hadde ønsket en ny Apple TV :/ Endret 16. oktober 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Holy shit. Insane iMac Retina ja... og prisen er helt fair for det den har i seg! 22 000 i Norge stemmer vel ganske greit med hvor mye den der er verd ja. Savnet også noe nytt på Apple TV fronten Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Håper inderlig de har en event i februar ang. MacBooks. Jeg kan ikke vente til juni på en MacBook Air Retina Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Vel, for meg er den nye iMac'en akkurat hva jeg håpet på. Jeg kunne tenke meg at de når de nye strømgjerrige nVidia-kortene kommer stapper inn to sånne i SLI, men jeg spiller jo nesten aldri spill lenger, så for meg er det mindre viktig. Den nye oppløsningen er strålende. Det er 16 megapiksler det, nok til å redigere mine A3+ format bilder i full størrelse nesten uten scrolling, og med plass til palettene ved siden av. Så kan jeg endelig få full nytte av det gigantiske tegnebrettet jeg kjøpte for et par år siden. Prisen er helt OK også. Men jeg må finne pengene et sted da... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå