Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Bergen by night , 2nd edition Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Antagelig er nok meningen å ha dette så mørkt selv om jeg ville lyst opp Bergen litt for å få fram mer detaljer. Men så er det denne smaken og baken igjen da. Jeg favoriserer originalen her selv om jeg synes det lyseblå øverst i himmelen trekker litt mye oppmerksomhet så jeg scrollet opp og ville tatt kuttet oppe slik at den nederste diagonalen som kommer ut fra oversiden den mørke skykilen går rent ut på øvre ramme. Det lyseblå feltet i topp stjeler bildet dybdefølelse så scroll opp, dekk til og se forandringen sjøl. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Antagelig er nok meningen å ha dette så mørkt selv om jeg ville lyst opp Bergen litt for å få fram mer detaljer. Men så er det denne smaken og baken igjen da. Jeg favoriserer originalen her selv om jeg synes det lyseblå øverst i himmelen trekker litt mye oppmerksomhet så jeg scrollet opp og ville tatt kuttet oppe slik at den nederste diagonalen som kommer ut fra oversiden den mørke skykilen går rent ut på øvre ramme. Det lyseblå feltet i topp stjeler bildet dybdefølelse så scroll opp, dekk til og se forandringen sjøl. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og konstruktiv . Jeg ser poenget med å beskjære , og har i tillegg gjort et forsøk på å lyse opp skyggene og øke nivået i mellomtonene noe slik at detaljene kom bedre frem. Har også justert innstillingen for skarpheten som i programmet er tilpasset kamera/objektiv kombinasjonen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg