Niklasp Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mange av dem er angivelig fra norske brukere.200 000 Snapchat-bilder på avveie Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 What happens on the internet, stays on the internet. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Så Snap Save skiller seg fra andre tilsvarende apper for å lagre snaps ved at den bildene på egen server? Jeg antar at det ikke er appene på mobiler som har hatt innbrudd... Sikkerheten på snapchat er jo mildt sagt dårlig. Jeg har selv laget en webapp for å vise bilder fra snap som henter det direkte fra Snapchat sine servere (og kun sendt til innlogget bruker). Mest som en test, men skremmende enkelt. Forrige gang jeg la ut link til den fjernet snap tilgang pga for mange brukere. 1 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 200 000 påstått slettede bilder...... Snapchat har et stort forklaringsproblem her, vil jeg si. Lenke til kommentar
hrvojek Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Kan ikke fatte at den appen er så populær. Makan til møl av en app har jeg aldri vært borti. Tokk i bruk Hangouts og fjernet både snapchat, viber og skype. Hangouts har rett og slett alt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg