ritz00 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 etter att jeg la inn windows Xp så har maskinen plutselig reboota seg. dette skjer bare av og till. noen som hvet hva som er galt? bruker driver 23.11 Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Muligens for liten strømforsyning. Hvis ikke, slå av automatisk reboot (finner det under Control panel | System | Advanced | Startup and recover - setup | Automatically restart. Du vil da få BSOD som kan fortelle deg litt mer. Lenke til kommentar
DTW Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har samme problemet selv..noen ganger da jeg går inn på spill som CS..har 2000 nå..samme prob. med win98...feilen kommer og går..har 250w forsyning-dvd+cd-brenner og en kabinettvifte. ----------------------------------------------------- Her skulle da maskinen min vært..men den er IKKE noe å skryte av så da=) Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hadde samme problemet. Gjør som ovenfor og du vil få blåskjerm istedet.... Lenke til kommentar
amdb Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 ja dette er et veldig kjent problem. Jeg vet hva som skjedde hos meg ihvertfall, det som skjedde var at jeg hadde lagt inn en driver som heter for (amd to agp controller, eller at det står miniport driver eller lignende) denne driveren gjorde at jeg ikke fikk spilt spill på maskina for da slo den seg av eller hektet seg. Og faktisk noen ganger bare slo den av selv(rebootet) Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå