AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Er flyttet til Tromsø og tenkte å be med meg ei jente ut på date. Jeg er så ukjent at det eneste jeg vet om er bowling og kino.. Føler det blir litt forutsigbart og vil gjøre noe litt annerledes som hun kanskje ikke har gjort. Hun er fra tromsø. - Finnes det noen morsomme og kanskje uvanlige aktiviteter man kunne tatt ei jente i begynnelsen av tjueårene med på? - Hvilke resturanter anbefales? Må være et sted der man kan prate uten at det sitter folk 1-2 meter unna deg og overhører samtalen. Tar imot alt av tips! Anonymous poster hash: 25092...bb9 Lenke til kommentar
Brutha Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sjekk ut denne linkenhttp://www.tripadvisor.com/Attractions-g190475-Activities-Tromso_Troms_Northern_Norway.htmlPersonlig anbefaler jeg Polaria museumet.Håper noe av dette hjalp, og lykke til med daten! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Har dratt på Emmas drømmekjøkken en del ganger jeg har vært i Tromsø, kan anbefales. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du er nyinnflyttet, hun er oppvokst der, og du tar på deg ansvaret for å finne på en felles aktivitet til dere begge? Kan du ikke bare si det som det er, at du er fullstendig grønn på ny by, og gjerne vil at hun tar deg med rundt på omvisning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå