luistheghost Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Høstgul ask (3). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fin fin stemning du har fanget her. Likte kompen med trærne helt ute til høyre og det åpne landskapet, med fint lys, i store deler av flata. Greina som stikker seg ut mot venstre, er med på og tilføre bildet litt liv. Flott:-) Lenke til kommentar
sussss Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Billede med rigtig god stemning..træerne ser rigtig smukke ud i landsskabet vh Sus Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fint og stemningsfullt høstbilde.. Jan Åge Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Her sier du jo alt sjøl i bildebeskrivelsen så jeg bare nevner at til tross for at det her nok går unnabakke ned mot venstre så ville jeg rotert litt mot høyre for å dempe den virkningen, men ikke så mye at det gir inntrykk av at det som er nærmest kamera luter ned mot høyre. tror det finnes en mellomting her - eller blir det for mye pirk? Holdt visst på å skrive piss, men tok meg i det. Roar Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Takk for hyggelige kommentarer og innspill! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg