Fjåtten Marcus Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Så jeg bestilte noe fra komplett idag, torsdag kveld, og håper at pakken min kanskje kommer enten imorgen eller lørdag. Så lurer på hvordan dette fungerer Vanligvis så kommer den dagen etter den er sendt hit, men da er den pakket sendt, men hvis pakken blir sendt tidlig imorgen tidlig, er det kanskje mulighet for at den dukker opp på samme dag? bor på råholt i eidsvoll så er ikke lange veien den blir fraktet. Men hvis den ikke kommer imorgen er det da mulighet for at den dukker opp på lørdag? Er post i butikk så er åpent der værtfall. Eller må jeg vente helt til mandag ? litt begeistret skjønner dere haha Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Skal ikke si sikkert, men min erfaring her i Trondheim er at posten ikke leverer pakker til post i butikk på lørdager. Lenke til kommentar
Fjåtten Marcus Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 får vell bare vente og se. Den har blitt sortert til riktig terminal i oslo tidligere idag. så får bare vente og se imorgen ! gud bevares! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå