Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hør skipsklokkens klang - det var en gang.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Røfft og tøfft et annerledes Roarmotiv! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Maritimt er fint:-) Flott nostalgisk preg over dette. Lyden av disse, er det nok en del av de som er vokst opp i nærheten av kaiene der rutebåtene la til, som minnes. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut...) Lurer på om det skulle vært litt luft over klokka eller....? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Maritimt er fint:-) Flott nostalgisk preg over dette. Lyden av disse, er det nok en del av de som er vokst opp i nærheten av kaiene der rutebåtene la til, som minnes. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut...) Lurer på om det skulle vært litt luft over klokka eller....? Jo, du har kanskje rett. Husker ikke nå hvorfor det ble slik. I likhet med andre ser jo også jeg meg av og til blind på egne bilder. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Maritimt er fint:-) Flott nostalgisk preg over dette. Lyden av disse, er det nok en del av de som er vokst opp i nærheten av kaiene der rutebåtene la til, som minnes. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut...) Lurer på om det skulle vært litt luft over klokka eller....? Jo, du har kanskje rett. Husker ikke nå hvorfor det ble slik.I likhet med andre ser jo også jeg meg av og til blind på egne bilder. Roar He he, nå var det jo en blind mann som skulle vise veien.....Og på toppen av det hele dårlig til beins..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Maritimt er fint:-) Flott nostalgisk preg over dette. Lyden av disse, er det nok en del av de som er vokst opp i nærheten av kaiene der rutebåtene la til, som minnes. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut...) Lurer på om det skulle vært litt luft over klokka eller....? Jo, du har kanskje rett. Husker ikke nå hvorfor det ble slik.I likhet med andre ser jo også jeg meg av og til blind på egne bilder. Roar He he, nå var det jo en blind mann som skulle vise veien.....Og på toppen av det hele dårlig til beins..... He he, godt sagt. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Maritimt er fint:-) Flott nostalgisk preg over dette. Lyden av disse, er det nok en del av de som er vokst opp i nærheten av kaiene der rutebåtene la til, som minnes. (Nå hørtes jeg fryktelig gammel ut...) Lurer på om det skulle vært litt luft over klokka eller....? Jo, du har kanskje rett. Husker ikke nå hvorfor det ble slik.I likhet med andre ser jo også jeg meg av og til blind på egne bilder. Roar He he, nå var det jo en blind mann som skulle vise veien.....Og på toppen av det hele dårlig til beins..... He he, godt sagt. Roar ...og mente jo selvfølgelig meg selv. Bruker briller, stadig ute av fokus og går som ei krøkke etter en del skader underveis på livets landevei. Klarer ikke alltid og holde meg på beina.....derav en del av meg som er delt både her og der. Men som vi sier på Sørlandet, det går greit:-) Endret 10. oktober 2014 av member-296438 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg