Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ...... and the Bandit 2014 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hva er'e nå da? Gangstere fra Litauen i amerikansk Cadilac? Litt mindre luft til venstre og litt mer til høyre så får vi følelsen av at'n er på vei inn i bildet. Ellers slett ikke dårlig jobba. Som du leste lenger opp så fikk jeg litt sånn gangsterfølelse. Noen ute i lyssky ærend. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Mystisk og spennende..me like!! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Howdy, Thanks for your coment? Burt's choise for 2014 version, and her name is Saleen..... Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Slike bilder er ofte svært spennende, noen konturer er visuelle, mens resten overlates til fantasien. Kreativt og dyktig gjort! Vh. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du... Dette lover så inmari bra til den utstillingen jeg venter fra deg! "Why NOT???" Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Du... Dette lover så inmari bra til den utstillingen jeg venter fra deg! "Why NOT???" Tusen takk, og vel så det:-) Nå fikk jeg skikkelig prestasjonsangst.......Måtte i tilfelle hatt med noen av dere andre, for dere leverer veldig mye bra. Ikke minst stor variasjon og mye kreativitet. Kanskje et Akamtreff en gang i fremtiden.... Har det gøy med foto og sikter ikke særlig høyt. Veldig hyggelig med respons på bildene, både gode og dårlige kritikker. Learning, Learning, Learning..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg