SKEB Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) The current connection numbers built by each LAN client are displayed in the following table. A higher number of open sessions that a LAN client creates means busier Internet activities he or she is engaging in. Android 15 Android 46 Iphone 9 Win7-PC 777 martin-pc 41 Win7-PC er min datamaskin. Som dere ser er den skyhøy i forhold til alle de andre opponentene som brukter internett.Har prøvd og finne grunner til dette, og hvordan fikse det, men finner egentlig ingenting på google. Lurer derfor hvorfor det er slik, og hva jeg kan gjøre for å endre på det.Har brukt antivirus programmer, men finner ingenting, går også utav ALT som jeg kan tenke meg bruker internett, men den vil fortsatt ikke droppe. Syns det var litt vel mye, mange hundre flere sessions når jeg lukker alle nettlesere og programmer som steam, skype, utorrent osv. Endret 9. oktober 2014 av SKEB Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Har du forwardet noen mye brukte porter til den nevnte PC'en? Kineserne sitter og banker på alle dører de kan finne... Lenke til kommentar
process Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Benytt 'netstat -an' i et terminalvindu for å for oversikt over åpne forbindelser. Endret 12. oktober 2014 av process Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå