mobilen.no Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 HTC RE åpner for noe som kan ha innvirkning på måten du kommuniserer på.SNIKTITT: HTC RE Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Holder meg til Gopro.. det der så bare dumt ut, og jeg har ikke såpass problemer med å trykke på noen knapper at jeg velger de greiene der forran Gopro.. 1 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så mye som jeg har lyst å støtte HTC så har jeg fælt lite tro på dette produktet. Lukter mer flopp enn fenomen her, men jeg ser meg gjerne overbevist den andre veien hvis noen mener jeg må få sjekket nesa. 1 Lenke til kommentar
brunape Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 GoPro er vel rett og slett for etablert for å kunne la et så lite innovativt produkt ta over :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 for de som sier at den ikke kan måle seg med GoPro, det er ikke det htc prøver på med dette kameraet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 for de som sier at den ikke kan måle seg med GoPro, det er ikke det htc prøver på med dette kameraet. Hva er det de prøver på da? AtW Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Å nå et større publikum? Har aldri vurdert gopro, men denne er billig nok til et impulskjøp. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Spennende å se hvordan den fungerer i praksis, men skal man ha noe på impulskjøp kan kanskje Mobius være tingen. Har kjøpt en selv og er imponert over kvalitet til prisen. Bruksområde har jeg ikke helt funnet ut av, men den støtter så mangt. Foto, video, time-lapse, webcam, motion-detection, dashcam (med mulighet for overskrivende opptak og automatisk start/slutt av opptak når den får strøm) osv. Ulempen er nok at den ikke er produkt for de som vil ha det så enkelt som mulig. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Skal nok handles inn dette ja! Synes det virker veldig kult! Hendigere enn GoPro også på grunn av størrelsen og enkelheten vil jeg tro. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hvis HTC begynner å selge dette bundlet med telefoner, for en rimelig penge (f.eks 999 kr ekstra) så tror jeg det kan bli det fenomenet de ønsker. De trenger den drahjelpen de kan få via telefonsalg for det er ikke lett å få løse produkter som dette til å slå stort gjennom. Se bare på kamerapinnen Ricoh Theta. Linker: 1, 2, 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg