Agentspoon Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Prøver ganske mange forskjellige oppsett, men sitter fremdeles personlig på i5 750 og ATI Radeon HD 5850 jeg faktisk. Men over til hvorfor jeg dropper X99 til spill. Tar med så mange ulike kilder som mulig, for å unngå bias. i7 4970K yter helt på høyde, med bare noen få prosent forskjell i de spillene der det faktisk er en forskjell. Dette har faktisk vært tilfelle siden 2011 med Sandy Bridge. Intel Core i5 2500K scorer til tider like bra som en i7 4970K, selv om sistnevnte er en ganske mye kjappere prosessor. Til spilling er det imidlertid bare ikke særlig stor effekt, spesielt ikke etter overklokking. Guru3D Anandtech Bit-Tech Tom's Hardware Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det er viktig å få med bf4 singleplayer som ingen spiller, og ikkje trenger noe cpukraft Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Går helt fint det og. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Går helt fint det og. Fint det, men nå skriver jeg ikke at han skal kjøpe 5820K fordi den er BEDRE akkurat nå. Helt meningsløst å linke meg benchmarks da jeg leser det aller meste gjennom jobb. Men en ny plattform har lengre levetid enn en gammel. At spill akkurat nå ikke klarer å utnytte flerkjernede prosessorer skikkelig betyr ikke at de ikke kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå