Agentspoon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Innlegget er ment ironisk. I følge denne må du ha 3x SLi av GTX 980 for å kunne nyte skjermen din. Ville valgt dette og Asus sin Strix-utgave fordi den overklokker bedre enn bra. Du kan muligens få et par FPS på det, så anbefaler utvilsomt også 5960X. Har sett at høyere minnefrekvens gir utslag i et par spilltitler rundt omkring. Legger derfor på et Corsair Dominator sett med 3000MHz 16GB. Husk at du skal klokke høyest mulig, så er nødt til å ha Asus Rampage V Extreme. For å ikke nevne kjøling. Egentlig er custom vannkjøling best, men om du vil gjøre det enkelt, kan du bare velge Noctua NH-D15. Den gir et par grader mer enn f. eks. Hyper 212 EVO. For å kunne lagre, er Crucial MX100 en bra SSD. Om du kjører RAID0, får du høyere hastighet, og 1TB burde holde for de viktigste spillene. Ta derfor 2x 512GB. Legger til 4TB HDD som forsikring, siden det uansett er så billig. For å drive alt dette her, er det best at PSU ikke alltid ligger på stress-området sitt. Helst skal den ha 40-60% til gode for å fungere optimalt. Viktig å ha høy kvalitet fordi det varer lengst. Slenger på en Antec High Current Pro 1300W enhet, siden det passer best. Kabinett, så lenge det er av kvalitet, handler mest om personlig preferanse. Liker Corsair Graphite 780T. Siden vi var litt late på kjølingsiden for CPU, er det greit å legge til 2x 140mm Phanteks, og 2x 120mm Noiseblocker vifter. Sist, men ikke minst, er lyd også en viktig faktor i spill. Asus Xonar Essence STX II er helt nytt og rått! Handeliste på Prisjakt her!! Pris på cirka 45 000 kroner. Eneste måten du klarer 140FPS Ultra i alle spill, så totalt verdt det. Om cirka et år vil du finne spill du ikke klarer å dra alt på Ultra 140FPS med lenger. Da må du kjøpe ny generasjon skjermkort, og selvfølgelig 3x SLi igjen. OBS! Innlegget er ment som en vekker. Med justeringer i spillenes grafikkinnstillinger, er det mulig å drastisk øke antall FPS uten særlige visuelle forskjeller. Med et GTX 970 kommer du svært, svært langt med optimaliserte innstillinger. Valg av prosessor, minne, PSU, SSD osv. har minimalt å si. Endret 11. oktober 2014 av Agentspoon Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) *Snip Jeg holder meg bare ON topic, og svarer deretter Siden trådstarter har Asus swift, så er 2x GTX 980, 6 kjerner cpu og raskt minne jæv.. mener Veldig on topic Det er nok bare du som er forvirra, ikkje at jeg "sprer" forvirrende info. BF4 benchmark. Merk dual-core ca samme fps som fire-kjerne og 6-kjerne http://www.techspot.com/review/734-battlefield-4-benchmarks/page6.html Dette er i fullhd oppløsning med ett skjermkort. Flere skjermkort vil trenge mer cpu-kraft, høyere oppløsning vil kreve mer fra skjermkort og dermed mindre fra cpu. Men det er opp til trådstarter, vil han ha best mulig ytelse i BF4 så kan en overklokket sekskjerner være veien å gå Endret 10. oktober 2014 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 I følge denne må du ha 3x SLi av GTX 980 for å kunne nyte skjermen din. Ville valgt dette og Asus sin Strix-utgave fordi den overklokker bedre enn bra. Du kan muligens få et par FPS på det, så anbefaler utvilsomt også 5960X. Har sett at høyere minnefrekvens gir utslag i et par spilltitler rundt omkring. Legger derfor på et Corsair Dominator sett med 3000MHz 16GB. Husk at du skal klokke høyest mulig, så er nødt til å ha Asus Rampage V Extreme. For å ikke nevne kjøling. Egentlig er custom vannkjøling best, men om du vil gjøre det enkelt, kan du bare velge Noctua NH-D15. Den gir et par grader mer enn f. eks. Hyper 212 EVO. For å kunne lagre, er Crucial MX100 en bra SSD. Om du kjører RAID0, får du høyere hastighet, og 1TB burde holde for de viktigste spillene. Ta derfor 2x 512GB. Legger til 4TB HDD som forsikring, siden det uansett er så billig. For å drive alt dette her, er det best at PSU ikke alltid ligger på stress-området sitt. Helst skal den ha 40-60% til gode for å fungere optimalt. Viktig å ha høy kvalitet fordi det varer lengst. Slenger på en Antec High Current Pro 1300W enhet, siden det passer best. Kabinett, så lenge det er av kvalitet, handler mest om personlig preferanse. Liker Corsair Graphite 780T. Siden vi var litt late på kjølingsiden for CPU, er det greit å legge til 2x 140mm Phanteks, og 2x 120mm Noiseblocker vifter. Sist, men ikke minst, er lyd også en viktig faktor i spill. Asus Xonar Essence STX II er helt nytt og rått! Handeliste på Prisjakt her!! Pris på cirka 45 000 kroner. Eneste måten du klarer 140FPS Ultra i alle spill, så totalt verdt det. Om cirka et år vil du finne spill du ikke klarer å dra alt på Ultra 140FPS med lenger. Da må du kjøpe ny generasjon skjermkort, og selvfølgelig 3x SLi igjen. OBS! Innlegget er ment som en vekker. Med justeringer i spillenes grafikkinnstillinger, er det mulig å drastisk øke antall FPS uten særlige visuelle forskjeller. Med et GTX 970 kommer du svært, svært langt med optimaliserte innstillinger. Valg av prosessor, minne, PSU, SSD osv. har minimalt å si. En kan likesågodt velge i5 4690K. Siden guru3d bruker 3960X @ 4.6GHz, så vil man se en forbedring med 5930k @ 4600mhz og overklokkede 980, så er man plutselig over 144fps tenker jeg. Så da holder det med 2x 980. Kjører selv 5960x @ 4600mhz og 2x gtx980 @ 1500mhz på testriggen. Dette er uten tvil perfekt for Asus swift og g-sync. Det går perfekt smooth med ultrasettings og 144hz. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) *Snip Jeg holder meg bare ON topic, og svarer deretter Siden trådstarter har Asus swift, så er 2x GTX 980, 6 kjerner cpu og raskt minne jæv.. mener Veldig on topic Det er nok bare du som er forvirra, ikkje at jeg "sprer" forvirrende info. BF4 benchmark. Merk dual-core ca det samme som fire-kjerne og 6-kjerne http://www.techspot.com/review/734-battlefield-4-benchmarks/page6.html Dette er i fullhd oppløsning med ett skjermkort. Men det er opp til trådstarter, vil han ha best mulig ytelse i BF4 så kan en overklokket sekskjerner være veien å gå Her tester det Bf4 SINGLEPLAYER! noe som ikkje på noen måte vil yte det samme som bf4 multiplayer. Gammel test er det også. Oktober 2013 BF4 singleplayer krever ikkje særlig mye i forhold til multiplayer. Det er veldig mye mere krevende for cpu med MP vs SP. Så vet du det Endret 10. oktober 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 I følge denne må du ha 3x SLi av GTX 980 for å kunne nyte skjermen din. Ville valgt dette og Asus sin Strix-utgave fordi den overklokker bedre enn bra. Du kan muligens få et par FPS på det, så anbefaler utvilsomt også 5960X. Har sett at høyere minnefrekvens gir utslag i et par spilltitler rundt omkring. Legger derfor på et Corsair Dominator sett med 3000MHz 16GB. Husk at du skal klokke høyest mulig, så er nødt til å ha Asus Rampage V Extreme. For å ikke nevne kjøling. Egentlig er custom vannkjøling best, men om du vil gjøre det enkelt, kan du bare velge Noctua NH-D15. Den gir et par grader mer enn f. eks. Hyper 212 EVO. For å kunne lagre, er Crucial MX100 en bra SSD. Om du kjører RAID0, får du høyere hastighet, og 1TB burde holde for de viktigste spillene. Ta derfor 2x 512GB. Legger til 4TB HDD som forsikring, siden det uansett er så billig. For å drive alt dette her, er det best at PSU ikke alltid ligger på stress-området sitt. Helst skal den ha 40-60% til gode for å fungere optimalt. Viktig å ha høy kvalitet fordi det varer lengst. Slenger på en Antec High Current Pro 1300W enhet, siden det passer best. Kabinett, så lenge det er av kvalitet, handler mest om personlig preferanse. Liker Corsair Graphite 780T. Siden vi var litt late på kjølingsiden for CPU, er det greit å legge til 2x 140mm Phanteks, og 2x 120mm Noiseblocker vifter. Sist, men ikke minst, er lyd også en viktig faktor i spill. Asus Xonar Essence STX II er helt nytt og rått! Handeliste på Prisjakt her!! Pris på cirka 45 000 kroner. Eneste måten du klarer 140FPS Ultra i alle spill, så totalt verdt det. Om cirka et år vil du finne spill du ikke klarer å dra alt på Ultra 140FPS med lenger. Da må du kjøpe ny generasjon skjermkort, og selvfølgelig 3x SLi igjen. OBS! Innlegget er ment som en vekker. Med justeringer i spillenes grafikkinnstillinger, er det mulig å drastisk øke antall FPS uten særlige visuelle forskjeller. Med et GTX 970 kommer du svært, svært langt med optimaliserte innstillinger. Valg av prosessor, minne, PSU, SSD osv. har minimalt å si. En kan likesågodt velge i5 4690K. Siden guru3d bruker 3960X @ 4.6GHz, så vil man se en forbedring med 5930k @ 4600mhz og overklokkede 980, så er man plutselig over 144fps tenker jeg. Så da holder det med 2x 980. Kjører selv 5960x @ 4600mhz og 2x gtx980 @ 1500mhz på testriggen. Dette er uten tvil perfekt for Asus swift og g-sync. Det går perfekt smooth med ultrasettings og 144hz. Ja, men han nevnte bare disse spillene som eksempler. Kanskje er det ikke brukt de verste scenarioene i multiplayer heller til å testes. FPS har nok mulighet for å droppe under 144 FPS. Det finnes verre spill enn Battlefield 4 som trenger 3x SLi også. Han MÅ rett og slett ha det, hvis ikke er det langt i fra bra nok!!! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) I følge denne må du ha 3x SLi av GTX 980 for å kunne nyte skjermen din. Ville valgt dette og Asus sin Strix-utgave fordi den overklokker bedre enn bra. Du kan muligens få et par FPS på det, så anbefaler utvilsomt også 5960X. Har sett at høyere minnefrekvens gir utslag i et par spilltitler rundt omkring. Legger derfor på et Corsair Dominator sett med 3000MHz 16GB. Husk at du skal klokke høyest mulig, så er nødt til å ha Asus Rampage V Extreme. For å ikke nevne kjøling. Egentlig er custom vannkjøling best, men om du vil gjøre det enkelt, kan du bare velge Noctua NH-D15. Den gir et par grader mer enn f. eks. Hyper 212 EVO. For å kunne lagre, er Crucial MX100 en bra SSD. Om du kjører RAID0, får du høyere hastighet, og 1TB burde holde for de viktigste spillene. Ta derfor 2x 512GB. Legger til 4TB HDD som forsikring, siden det uansett er så billig. For å drive alt dette her, er det best at PSU ikke alltid ligger på stress-området sitt. Helst skal den ha 40-60% til gode for å fungere optimalt. Viktig å ha høy kvalitet fordi det varer lengst. Slenger på en Antec High Current Pro 1300W enhet, siden det passer best. Kabinett, så lenge det er av kvalitet, handler mest om personlig preferanse. Liker Corsair Graphite 780T. Siden vi var litt late på kjølingsiden for CPU, er det greit å legge til 2x 140mm Phanteks, og 2x 120mm Noiseblocker vifter. Sist, men ikke minst, er lyd også en viktig faktor i spill. Asus Xonar Essence STX II er helt nytt og rått! Handeliste på Prisjakt her!! Pris på cirka 45 000 kroner. Eneste måten du klarer 140FPS Ultra i alle spill, så totalt verdt det. Om cirka et år vil du finne spill du ikke klarer å dra alt på Ultra 140FPS med lenger. Da må du kjøpe ny generasjon skjermkort, og selvfølgelig 3x SLi igjen. OBS! Innlegget er ment som en vekker. Med justeringer i spillenes grafikkinnstillinger, er det mulig å drastisk øke antall FPS uten særlige visuelle forskjeller. Med et GTX 970 kommer du svært, svært langt med optimaliserte innstillinger. Valg av prosessor, minne, PSU, SSD osv. har minimalt å si. En kan likesågodt velge i5 4690K. Siden guru3d bruker 3960X @ 4.6GHz, så vil man se en forbedring med 5930k @ 4600mhz og overklokkede 980, så er man plutselig over 144fps tenker jeg. Så da holder det med 2x 980. Kjører selv 5960x @ 4600mhz og 2x gtx980 @ 1500mhz på testriggen. Dette er uten tvil perfekt for Asus swift og g-sync. Det går perfekt smooth med ultrasettings og 144hz. Ja, men han nevnte bare disse spillene som eksempler. Kanskje er det ikke brukt de verste scenarioene i multiplayer heller til å testes. FPS har nok mulighet for å droppe under 144 FPS. Det finnes verre spill enn Battlefield 4 som trenger 3x SLi også. Han MÅ rett og slett ha det, hvis ikke er det langt i fra bra nok!!! Hvis fps dropper litt under 144fps, så merker han det ikkje, fordi han har g-sync Lurer på om trådstarter rømmer snart Det er kanskje ikkje alt her som er on topic fra meg heller Endret 10. oktober 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Nei, men plutselig er han nede på 115-120 FPS, og da legger en jo merke til en ekstrem forskjell? Og om et halvt år kommer det et spill som knebler grafikken ned til 100FPS. Når en først har 144Hz, da må en jaggu kunne makse ultra i alle spill på den frekvensen også. Erru gæren. Det er også noe med det å bare kunne slenge alle bryterne opp til maks som gir en magisk følelse. Klarer ikke helt å sette ord på det. Da har det egentlig ikke så mye å si at du feilet når du skulle skille forskjell fra naboskjermen som kjørte på litt lavere grafikkinnstillinger med en PC verdt usle... øh, 10 000 kroner. At jeg teknisk sett kjører høyere FPS på hakket høyere AA, gir meg tilfredstillelse nok i seg selv. ... Endret 10. oktober 2014 av Agentspoon Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Nei, men plutselig er han nede på 115-120 FPS, og da legger en jo merke til en ekstrem forskjell? Og om et halvt år kommer det et spill som knebler grafikken ned til 100FPS. Når en først har 144Hz, da må en jaggu kunne makse ultra i alle spill på den frekvensen også. Erru gæren. Det er også noe med det å bare kunne slenge alle bryterne opp til maks som gir en magisk følelse. Klarer ikke helt å sette ord på det. Da har det egentlig ikke så mye å si at du feilet når du skulle skille forskjell fra naboskjermen som kjørte på litt lavere grafikkinnstillinger med en PC verdt usle... øh, 10 000 kroner. At jeg teknisk sett kjører høyere FPS på hakket høyere AA, gir meg tilfredstillelse nok i seg selv. ... For de som vil, så kan de kjøre 120hz også, med enten ULMB eller g-sync. Coustom frekvens fungerer sikkert også. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Sikker på at det ikke ville vært bedre å fått et til skjermkort på plass, for å være på den sikre siden? Quad SLI gir sikkert et par FPS ekstra fortrinn, og da slipper en å gå ned til 120 hz. I grunn er det ikke så veldig dyrt om du ser i forhold til andre hobbyer, som f.eks. bil. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 *Snip Jeg holder meg bare ON topic, og svarer deretter Siden trådstarter har Asus swift, så er 2x GTX 980, 6 kjerner cpu og raskt minne jæv.. mener Veldig on topic Jeg spiller alt fra World of Warcraft til Battlefield, Crysis og lignende kravstore spill. Det er nok bare du som er forvirra, ikkje at jeg "sprer" forvirrende info. Vet du hva, er faktisk enig med Pycnopodia. Du er alltid inne med å mase om over klokking, du sier hvem som ikke overklokker. Okay ca 98% av det norske folk overklokker ikke. Husk din hobby ikke men. Men mener du at jeg skal mase om min, nei takk. Folk kan lese selv om min hobby i sigen min. Så ja slutt med det og vær seriøs på en som ikke har greie på data, hjelp vedkommende uten å tømme kontoen hans/hennes fordi du mener det ikke er bra nok. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Folkens, synes vi dabber av her litt. Han har 25-30 000kr å kjøpe PC for. Hjelp han å gi han best og litt fremtidsrettet PC. Han lagde en liste som trengtes å fylles inn. Jeg hjalp med SSD og PSU her, minne trengs og listen er komplett! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja okay, men mener du at han får en bedre pc om han bruker 15 eller 25000? Eller raskere om du vil? SSD er ikke problemet her min venn, men x99 og 59xx og ddr4 er. Nytt og dyrt. Lenke til kommentar
Kevinwb Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg skrev "skriv som om du skriver til moren din" pga jeg har ikke så veldig peiling. ...Og dere har største diskusjonen om gudene vet hva, gresk for meg hvertfall! Hadde vært kjekt om det var "jeg anbefaler dette" pga_____. I stedet for _____ pga den er ____, ja, dere skjønner. Greia er at jeg ble litt skremt av den Bf4 ultra FPS skala greia dere linker, pga pcn jeg har nå kjører bf4 ultra 2560x1440 på rundt 160-170fps osv (på test range, ikke multiplayer). Så kanskje jeg ikke burde bytte afterall, bare det at pcn kødder så mye som gjør meg frustrert =\ Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Om PCen du har nå kjører såpass bra på den oppløsninga i ultra mode. Burde du kanskje spørre om hjelp på hva du kan gjøre for å fikse problemet med pcen. Kan heller kjøpe et eller to nye komponenter for 1/3 av pengene du har på kontoen isteden :O Edit: selvom test range ikke er det samme som MP, kan du kanskje gjøre som nizzen sier. Altså oppgradere CPU-en (det hadde tydligvis mye å si i MP) kan ikke sånt, så det for andre hjelpe deg med Endret 10. oktober 2014 av probin Lenke til kommentar
Kevinwb Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 La ut et innlegg tidligere om jeg burde bytte eller ikke, altså levere den jeg har og kjøpe 2x 980 osv. Men så begynte pcn min og hakke i desktop osv helt plutselig, men funker perfekt i spill? https://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2014/post-257985-0-44467400-1412587650.jpg Det er da current setup. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Ja, jeg ironisirer ganske voldsomt her i retning Nizzen. Poenget blir at du må bruke opptil 45 000 kroner dersom du har en hårete målsetning om å dra alle spill på ultra med den oppløsningen (2560x1440) og frekvensen (144Hz) skjermen din har. Om et år vil du måtte kjøpe inn nytt, dersom målsetningen skal bli oppfylt for de spillene som kommer ut da. Det ser du sikkert at i lengden blir et vel ambasiøst og tullete prosjekt. Jeg ønsker å framheve alternativet, som er ekstremt mye rimeligere og knapt fører til merkbart kvalitetstap. Det er å skru ned knappen på grafikkinnstillinger bare et hakk. Forskjellen i bildekvalitet er såpass marginal at de aller fleste i en blindtest ikke ville vært i stand til å peke ut hva som er "Ultra" og hva som er "Very High". Og så enkelt oppnår en 100FPS eller over med en mye billigere løsning. Med G-Sync teknologien i skjermen din, vil det gi et ganske perfekt flytende bilde. Om en gjør det, vil selv spill i fremtiden la seg spille på høyt FPS-tall med teknologi du får kjøpt i dag. Spillkravene blir nemlig ikke så avsindig høye når du ikke makser ut alt det "ubetydelige", selv med tidens tann. Altså oppsummert. Du skrur ned et hakk på innstillingene, får tilnærmet samme bildekvalitet, og oppnår veldig bra FPS med helt, helt annen maskinvare. Da snakker vi om å bevare tilnærmet nøyaktig det samme visuelle fra et perspektiv foran skjermen, samtidig som en gjør et økonomisk hopp fra 45 000 kroner til cirka 13 000 kroner. Kjempelurt spør du meg! Mitt forslag er: Prosessor: Intel Core i7 4970K Skjermkort: Zotac GeForce GTX 970 i SLi Hovedkort: MSI Z97 Gaming 5 Minne: G. Skill Ripjaws 2133MHz 8GB SSD: Crucial MX100 512GB Kjøling: Cooler Master Hyper 212 EVO Strømforsyning: EVGA SuperNova G2 750W Prisjakt (13 000 kroner inkl. kabinett og DVD-brenner) Endret 10. oktober 2014 av Agentspoon Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg skrev "skriv som om du skriver til moren din" pga jeg har ikke så veldig peiling. ...Og dere har største diskusjonen om gudene vet hva, gresk for meg hvertfall! Hadde vært kjekt om det var "jeg anbefaler dette" pga_____. I stedet for _____ pga den er ____, ja, dere skjønner. Greia er at jeg ble litt skremt av den Bf4 ultra FPS skala greia dere linker, pga pcn jeg har nå kjører bf4 ultra 2560x1440 på rundt 160-170fps osv (på test range, ikke multiplayer). Så kanskje jeg ikke burde bytte afterall, bare det at pcn kødder så mye som gjør meg frustrert =\ At pcen lagger i desktop kan være driverproblem, det enkleste å gjøre med det er å ta sikkerhetskopi av viktige filer og så formatere (slette alt på disken) og installere windows på nytt. Det kan også være virus eller antivirusprogram eller lignende som kjører i bakgrunnen, eventuelt for høy overklokk med for lav spenning til prosessor. Av deler ville jeg valgt 4790K og 1x GTX980. Vil du ha mer ytelse ville jeg sett på 5930K og 2xGTX980. Det nederste oppsettet er vesentlig raskere i spill som støtter to skjermkort. Mens det øverste er raskest i de fleste spill som ikke støtter to skjermkort. Jeg ville valgt det øverste fordi det er det mest stabile og pålitelige oppsettet som du vil få minst problemer med. Mitt motto er blitt å bruke tid på å nyte pcen, ikke bruke fritiden på å konfigurere, installere, fikse og konfigurere for å få ting til å fungere optimalt. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Må få lov til å si meg litt uenig der. Et GTX 970 koster i skrivende stund 2595 kroner, mens GTX 980 koster 4595 kroner. Et GTX 970 er bare 13% tregere, men er til gjengjeld 45% billigere.. Du får vesentlig høyere ytelse av GTX 970 i SLi, enn det du gjør av et enkelt GTX 980, mens prisforskjellen kun er på 600 kroner. For en 2560x1440 60Hz skjerm er jeg enig i at et enkelt GTX 970 er godt nok, men for å få utbytte av 120 / 144 Hz, er GTX 970 SLi et soleklart valg. Endret 11. oktober 2014 av Agentspoon 1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Vær obs på at 4790K har 16 PCIe baner som maks sammenlignet med 5930K som har 40 PCIe baner som maks. Skal TS kjøre SLI er det en fordel med 5930K pga antall PCIe baner, spesielt hvis han satser på 2 x GTX 980. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nei, har du 3 eller 4 kort vil det være en fordel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå