Moskus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Lyset blir grønt i et par sekunder, og så skrur den seg av igjen. Ellers ingen feilmeldinger eller andre lys som vises. Den har stått på en stund, men har så vidt jeg vet hatt godt med ventilasjon. Det er mulig det er litt støv i den, så jeg prøver å støvsuge. Andre tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Hmm... det kan se ut som om strømforsyningen har tatt kvelden. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i en ny? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=12&ct=1412889009&rver=6.1.6206.0&wp=MBI&wreply=https://myservice.xbox.com/nb-NO/Pages/managedevice.aspx&lc=1044&id=273871logg in her skriv inn nummeret xboxen har så får du vite om du fortsatt har garanti. har du det er det bare å kontakte microsoft så får du en ny en Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Takk for tipset, det får jeg prøve i kveld! Hvor lang garantitid er det på Xbox360? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Takk for tipset, det får jeg prøve i kveld! Hvor lang garantitid er det på Xbox360? 5år reklamasjon Hvis du ikke får reklamasjon, så har jeg power liggende Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) 5 års reklamasjon HVIS den ikke har blitt overopphetet og/eller er "støvfri",. Noe den neppe er... (jeg lurer på om den har blitt varm, så den ene av jentene mine har nok dyttet den bort inntil bakveggen i skapet slik at luftehullene "tettet". Vanskelig å krangle på sånt.) Jeg bestilte en ny, kostet meg rett rundt 250 kr. Så får vi se hva som skjer når den ankommer. Endret 13. oktober 2014 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå