restinbobo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Her kan dere diskutere hvorfor dere synts at det neste need for speed spillet må bli eit underground 3 for og redde nfs serien. Og om hvordan dere håper det kommer til og bli. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Redde serien? Heh, jeg synes Underground var starten på slutten. Det var så mye som ble forandret der. Åpen verden, customization, hele gateløp-tullet og så videre. Foretrekker spillene før det, der vi kjører bra biler på baner. Ikke noe tull med alt mulig annet drit å styre med. Jeg ville faktisk ha foretrukket et Porche Unleashed 2 uten en åpen verden, og med mer fokus på bilkjøringen. Edit: Og selvsagt, ikke glem at det er historie i Underground. Foretrekker helt klart bilspill uten historie og alt det der. Hva blir det neste? Historiemodus i Fifa? Endret 9. oktober 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
restinbobo Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Redde serien? Heh, jeg synes Underground var starten på slutten. Det var så mye som ble forandret der. Åpen verden, customization, hele gateløp-tullet og så videre. Foretrekker spillene før det, der vi kjører bra biler på baner. Ikke noe tull med alt mulig annet drit å styre med. Jeg ville faktisk ha foretrukket et Porche Unleashed 2 uten en åpen verden, og med mer fokus på bilkjøringen. Edit: Og selvsagt, ikke glem at det er historie i Underground. Foretrekker helt klart bilspill uten historie og alt det der. Hva blir det neste? Historiemodus i Fifa? Du har gran turismo og forza for bane kjøring og viss du ser så stupte serien ifra underground 2 og bortover. Og nå føler eg at nfs har blitt mer lik mario kart med det emp dritet og sånn tull Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Need For Speed kom i 1994, Gran Turismo kom i 1997, og Forza i 2005. Hvorfor skal den første bøye seg for de to siste? Gir mer mening at Need For Speed går tilbake til røttene og viser GT/Forza hvordan ting gjøres. Og som du selv sier stupte NFS Underground 2 og utover. Hvorfor vil du da ha Underground 3? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Det eneste NFS har til felles med GT og Forza er at de handler om biler. De er ikke konkurrenter. Endret 9. oktober 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Elsket Underground og Underground 2, svært gode spill begge to. Dette var vel dog i de tider hvor Fast and Furious var stort, så var vel mildt påvirket der. Ikke sikker på om det hadde slått an så bra nå. Det virkelige mesterverket i NFS serien er Porsche 2000, uten tvil. Er nok på min topp 5 liste over spill ever, uansett sjanger. Maaange timer i det spillet, og elsket hvert minutt. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det eneste NFS har til felles med GT og Forza er at de handler om biler. De er ikke konkurrenter. De gamle NFSene var mye mer like GT og Forza enn de nye. Savner de spillene ganske mye. Lenke til kommentar
restinbobo Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Need For Speed kom i 1994, Gran Turismo kom i 1997, og Forza i 2005. Hvorfor skal den første bøye seg for de to siste? Gir mer mening at Need For Speed går tilbake til røttene og viser GT/Forza hvordan ting gjøres. Og som du selv sier stupte NFS Underground 2 og utover. Hvorfor vil du da ha Underground 3? For å prøve å få sjikk på den gode gammeldagse nfs så de kansje kan rule toppene som de gjorde før the run og oppover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå