Gå til innhold

need for speed ungerground 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Redde serien? Heh, jeg synes Underground var starten på slutten. ;) Det var så mye som ble forandret der. Åpen verden, customization, hele gateløp-tullet og så videre. Foretrekker spillene før det, der vi kjører bra biler på baner. Ikke noe tull med alt mulig annet drit å styre med. Jeg ville faktisk ha foretrukket et Porche Unleashed 2 uten en åpen verden, og med mer fokus på bilkjøringen. :)

Edit: Og selvsagt, ikke glem at det er historie i Underground. Foretrekker helt klart bilspill uten historie og alt det der. Hva blir det neste? Historiemodus i Fifa? :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Redde serien? Heh, jeg synes Underground var starten på slutten. ;) Det var så mye som ble forandret der. Åpen verden, customization, hele gateløp-tullet og så videre. Foretrekker spillene før det, der vi kjører bra biler på baner. Ikke noe tull med alt mulig annet drit å styre med. Jeg ville faktisk ha foretrukket et Porche Unleashed 2 uten en åpen verden, og med mer fokus på bilkjøringen. :)

Edit: Og selvsagt, ikke glem at det er historie i Underground. Foretrekker helt klart bilspill uten historie og alt det der. Hva blir det neste? Historiemodus i Fifa? :p

Du har gran turismo og forza for bane kjøring og viss du ser så stupte serien ifra underground 2 og bortover.

Og nå føler eg at nfs har blitt mer lik mario kart med det emp dritet og sånn tull

Lenke til kommentar

Need For Speed kom i 1994, Gran Turismo kom i 1997, og Forza i 2005. Hvorfor skal den første bøye seg for de to siste? Gir mer mening at Need For Speed går tilbake til røttene og viser GT/Forza hvordan ting gjøres. ;) Og som du selv sier stupte NFS Underground 2 og utover. Hvorfor vil du da ha Underground 3?

Lenke til kommentar

Elsket Underground og Underground 2, svært gode spill begge to. Dette var vel dog i de tider hvor Fast and Furious var stort, så var vel mildt påvirket der. Ikke sikker på om det hadde slått an så bra nå.

Det virkelige mesterverket i NFS serien er Porsche 2000, uten tvil. Er nok på min topp 5 liste over spill ever, uansett sjanger. Maaange timer i det spillet, og elsket hvert minutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Need For Speed kom i 1994, Gran Turismo kom i 1997, og Forza i 2005. Hvorfor skal den første bøye seg for de to siste? Gir mer mening at Need For Speed går tilbake til røttene og viser GT/Forza hvordan ting gjøres. ;) Og som du selv sier stupte NFS Underground 2 og utover. Hvorfor vil du da ha Underground 3?

For å prøve å få sjikk på den gode gammeldagse nfs så de kansje kan rule toppene som de gjorde før the run og oppover

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...