RuneK Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Alfen fortøyd - Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Dette var virkelig bra! Flott komp med linjer inn i bildet og elementene fint plassert. Fin skarphet og s/hv gjør bildet enda bedre. (nå er jo jeg veldig svak for s/hv) Smiler litt når jeg ser exifen og du har brukt et pocket kamera. Det viser at det er ikke bare utstyret som teller, men den som tar bildene er den avgjørende faktor. Synes du har gjort et veldig bra stykke arbeid her:-) Honnør! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Dette var virkelig bra! Flott komp med linjer inn i bildet og elementene fint plassert. Fin skarphet og s/hv gjør bildet enda bedre. (nå er jo jeg veldig svak for s/hv) Smiler litt når jeg ser exifen og du har brukt et pocket kamera. Det viser at det er ikke bare utstyret som teller, men den som tar bildene er den avgjørende faktor. Synes du har gjort et veldig bra stykke arbeid her:-) Honnør! Hei Pentaxen Takk for fin kommentar. Den lille Cannonen er fin å ha på siden av. Var ikke helt bekvem med å dra med et speilrefleks rundt i Oslo på nattestider Hilsen Rune Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fint og rent bilde Man skal ikke overvurdere kameraets betydning, det er bare et verktøy. Det er den som holder i verktøyet som skaper det ferdige produktet- men som alltid, godt verktøy......... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Effektfullt og stilig i svhv! Ville nok selv rettet det en ørliten tanke opp mot venstre... men er det ikke supert at vi er forskjellige? ;-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Effektfullt og stilig i svhv! Ville nok selv rettet det en ørliten tanke opp mot venstre... men er det ikke supert at vi er forskjellige? ;-) Hei Gro Takker for kommentaren Er enig, ser at det burde være tette litt opp mot venstre. Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Fint og rent bilde Man skal ikke overvurdere kameraets betydning, det er bare et verktøy. Det er den som holder i verktøyet som skaper det ferdige produktet - men som alltid, godt verktøy......... Hei rolfmm Takker for kommentaren. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg