Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forslag til ISP?

Anbefalte innlegg

Jeg er en stakkar som ikke har tilgang til noen form for bredbånd ennå, og sitter derfor med dialup oppkobling til internett. (isdn)

Har det siste året benyttet meg av Tiscali Free Internet. I det siste har jeg slitt med mye nedetid. "treg" forbindelse samt mye annet tull som hører med Tiscali (rot med fakturaer, etc.)

Hvilke andre ISPer tilbyr gratis abbonement på samme måte som Tiscali, men som kan være et bedre alternativ? Er Telenor Frisurf verdt å prøve?

Hilsen

RamZorg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en stakkar som ikke har tilgang til noen form for bredbånd ennå, og sitter derfor med dialup oppkobling til internett. (isdn)

Har det siste året benyttet meg av Tiscali Free Internet. I det siste har jeg slitt med mye nedetid. "treg" forbindelse samt mye annet tull som hører med Tiscali (rot med fakturaer, etc.)

Hvilke andre ISPer tilbyr gratis abbonement på samme måte som Tiscali, men som kan være et bedre alternativ? Er Telenor Frisurf verdt å prøve?

Hilsen

RamZorg

Tele2 er vel betraktelig billigere enn frisurf.

Lenke til kommentar

Netcom hadde et godt tilbud, men de la ned. Tele2 ville jeg prøvd.

Har mistet troen på Kvalito etter de 2 siste endringene de hadde.

Før så kunne du betale en fastpris og surfe over ISDN så mye du ville, deretter økte de prisen og nå har de satt en grense på 7 timer hver dag hvis jeg ikke husker feil. Men du kan jo sjekke med dem og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...