MilKman' Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hei Litt usikker på om dette er riktig kategori, men here goes: For en god tid tilbake fant jeg og noen venner en eller annen nettside hvor flere kunne skrive i et notepaddokument man åpnet i hvilken som helst nettleser. Man gikk inn på en unik link som koblet deg direkte opp mot samme dokument, som f.eks 5 andre satt go skrev i samtidig. Man kunne skrive hvor som helst (Man var altså ikke tvungen til å ha teksten klebret på venstre side). Man kunne også dra seg rundt i "notepaden" og finne et sted hvor det ikek var skrevet noe, og fylle inn hva enn man ønsket. Jeg har prøvd å google litt, men jeg er usikker på hva jeg skal søke etter. Er det noen som husker dette og vet hvor/hvordan jeg kan finne tilbake til dette? EDIT: Det er litt som Etherpad, men man har litt friere tøyler ifht hvor man kan skrive. Endret 9. oktober 2014 av MilKman' Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan det være pastebin du mener? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Kan det være pastebin du mener? Nei, dessverre Siden er helt blank, hvor det kun er muligheter for å skrive. Så vidt jeg husker kan man ikke endre font, størrelse eller type tekst på noen måte. Det kan vel forklares som en slags jordklode hvor man kan skrive hvor som helst. Dersom det er mange som har skrevet på et sted, og man ønsker et "blankt ark" kan man man ta tak i paden og dra den et sted til et annet sted på "jord kloden". Det er sikkert ikke så vanskelig å forklare som jeg skal ha det til, men pytt pytt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det var en slik en på Linux Action Show for en tid tilbake, kommer dessverre ikke på navnet. Men de gode nyhetene er at collaborative editing er på vei til Libre Office pakken. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det du ser etter kalles kanskje real time notepad. Du finner mange treff på Google Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg ingenting som ligner, men jeg fant collabedit, etherpad etc, som er noe lignende, men der er teksten er automatisk sidestilt. Skikkelig slit å finne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå