Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får feilmelding når jeg prøver å slette mail fra en imap konto på min iphone: Kan ikke flytte melding Vet jeg har hatt dette problemet før med en annen konto, da kjørte jeg denne oppskriften: http://www.netchimp.co.uk/webdesign/iphone-ipad-ipod-touch-tips/iphone-unable-to-move-message-to-trash-imap/ , å det funket som bare juling, men nå funker det altså ikke.. Andre tips/erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvillken eposttjeneste bruker du? Oppstod feilen etter oppdatering av iOS? Har du forsøkt å slette kontoen fra telefonen og sette den opp på nytt? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvillken eposttjeneste bruker du? Oppstod feilen etter oppdatering av iOS? Har du forsøkt å slette kontoen fra telefonen og sette den opp på nytt? Hva mener du med "eposttjeneste" ? Har nylig satt den opp, etter iOS oppdateringa.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bruker du Gmail, Hotmail, AOLmail, Yahoo!mail, jobbmail eller noe annet? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Bruker du Gmail, Hotmail, AOLmail, Yahoo!mail, jobbmail eller noe annet? Har eget domene (post@navnet-på-websiden-min.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå