AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Husk at det ikke bare er du som skal være borte fra ham. Han skal også være et år i førstegangstjenesten uten deg og sitter antakelig med noen av de samme tankene. Kanskje du skal fortelle ham det? Har fortalt han det at jeg er redd osv. Men han sier bare at jeg må slappe av og at alt fikser seg sikkert. Han har liksom ikke sagt at det er meg han vil ha og at jeg ikke skal være redd for noen andre eller at han kommer til å ta tiden han kan for å snakke med meg. Han er ikke akkurat så overbevisende heller.. Og når jeg sier det til han så blir han bare sint så vet ikke hva jeg skal gjøre. Ser ut som dette blir kanskje slutten Anonymous poster hash: 0157d...079 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Det er snakk om marinen her! Marinen sover ikke når de har landlov. Kan forresten ikke huske at noen andre enn deg som har kalt militæret en ett-årig sex orgie! Jeg synes det er en fornærmelse ovenfor de unge, kvinner og menn, som velger å bruke et år av sine liv til å tjenestegjøre i forsvaret. Først sier du de ikke sover når de har landlov, insinuerer at alle har sex som kaniner mao, så er du liksom-fornærmet fordi jeg nevnte det? Jeg tror du sikter til at jeg skrev: "90% av alle menn er utro dersom de får muligheten". I mine øyne er det stor forskjell på "ett-årig sex orgie". Verneplikten i KNM er ingen sex orgie, lang i fra! Jeg insinuerte heller ikke at "alle har sex som kaniner" Endret 12. oktober 2014 av medlem-304477 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå