h2233 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det noen her som kan hjelpe meg å finne et dikt som ikke handler om kjærlighet, depresjon eller havet og fuglene? I morgen skal jeg fremføre et kort dikt på kurset jeg går på, men jeg synes det er vanskelig å finne et som ikke er for upassende. Har lett mye på dikt.no men finner ikke noe annet enn kjærlighetsdikt og selvmordsbrev. Jeg trenger altså et dikt som handler om ingenting. Eller om samfunnet, kanskje? Forslag? De behøver ikke å være kompliserte. HJÆLP Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skulle finne et dikt Men det er vanskelig å finne slikt Det trenger ikke være så godt likt Men kanskje på sikt Blir det ditt favorittdikt Det synes jeg er din plikt Ah. Der fikk jeg endelig noe igjen for timene med diktanalyse Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Dikt er ikke lett Prøv og du skal få det til Plutselig et dikt Lenke til kommentar
h2233 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skulle finne et dikt Men det er vanskelig å finne slikt Det trenger ikke være så godt likt Men kanskje på sikt Blir det ditt favorittdikt Det synes jeg er din plikt Ah. Der fikk jeg endelig noe igjen for timene med diktanalyse Helt perfekt. Ikke kleint, og passer i alle anledninger. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå