Gå til innhold

Drivhuset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Forfall og fine farger i skjønn forening. Severdig combo med en slik kontrast. Fint komponert og god skarphet som sitter der den skal.

Lenke til kommentar

Altså det er lige før at drivhuset er blev flot kunst her :-) elsker efterårsfarver..men glæder mig også altid til det grønne kommer frem igen ...:-) smukt lavet hilsen Suss

Lige før :), vel det lyder bra det også.

Er også en fargefriker og bildet inspirerte til behandlingen.

Tror og håper vinteren blir kort i år, gleder meg også til

grønne årstiden :)

Takker fro kommentar!

Lenke til kommentar

Forfall og fine farger i skjønn forening. Severdig combo med en slik kontrast. Fint komponert og god skarphet som sitter der den skal.

Er nøye på skarpheten er slik at det ikke blir nedtur når man åpner bilde fra ikonet. Et bilde jeg føler for også dette,i all enkelhet og mulig et ..ikke.. motiv i vanelig forstand.

Helhetsmessig tror jeg at jeg lander på beina :)

Takker for kammentar,hyggelig!

Lenke til kommentar

Ble jo egentlig "lekkert" dette! Liker fargene! :)

PS!

Fikk meg til å angre at jeg ikke tok noen skikkelige bilder før jeg nylig fikk fjernet to i tilsvarende forfatning (men mye større drivhus), på "landstedet".... ;)

Jeg tok en del bilder rundt om her,dette er fra landbrukskolen på Stend i Bergen . De har store drivhus som de dyrker blomster i , dette er nok en glemt sak i bakhagen.

Som motiv har jeg sett flere slike,men i denne tilstanden bør de taes vekk . Ja,alt det man skulle ha fotografert,akk.....

Hyggelig, smort1 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...