Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Drivhuset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Flot billede af det gamle drivhus, og skovens fine efterårsfarver. Mvh. John Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke nytt dette John,men har litt av hvert som jeg mener tåler dagens lys , framdeles. Fargevelde gjorde at jeg la det under manipulasjon, ellers var det slik det var. Takker for komentaren ! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Altså det er lige før at drivhuset er blev flot kunst her :-) elsker efterårsfarver..men glæder mig også altid til det grønne kommer frem igen ...:-) smukt lavet hilsen Suss Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Forfall og fine farger i skjønn forening. Severdig combo med en slik kontrast. Fint komponert og god skarphet som sitter der den skal. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Altså det er lige før at drivhuset er blev flot kunst her :-) elsker efterårsfarver..men glæder mig også altid til det grønne kommer frem igen ...:-) smukt lavet hilsen Suss Lige før , vel det lyder bra det også. Er også en fargefriker og bildet inspirerte til behandlingen. Tror og håper vinteren blir kort i år, gleder meg også til grønne årstiden Takker fro kommentar! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Forfall og fine farger i skjønn forening. Severdig combo med en slik kontrast. Fint komponert og god skarphet som sitter der den skal. Er nøye på skarpheten er slik at det ikke blir nedtur når man åpner bilde fra ikonet. Et bilde jeg føler for også dette,i all enkelhet og mulig et ..ikke.. motiv i vanelig forstand. Helhetsmessig tror jeg at jeg lander på beina Takker for kammentar,hyggelig! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Herlig. Ikke mer å si om det. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ble jo egentlig "lekkert" dette! Liker fargene! PS! Fikk meg til å angre at jeg ikke tok noen skikkelige bilder før jeg nylig fikk fjernet to i tilsvarende forfatning (men mye større drivhus), på "landstedet".... Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Herlig. Ikke mer å si om det. Hyggelig,Harald! Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Ble jo egentlig "lekkert" dette! Liker fargene! PS! Fikk meg til å angre at jeg ikke tok noen skikkelige bilder før jeg nylig fikk fjernet to i tilsvarende forfatning (men mye større drivhus), på "landstedet".... Jeg tok en del bilder rundt om her,dette er fra landbrukskolen på Stend i Bergen . De har store drivhus som de dyrker blomster i , dette er nok en glemt sak i bakhagen. Som motiv har jeg sett flere slike,men i denne tilstanden bør de taes vekk . Ja,alt det man skulle ha fotografert,akk..... Hyggelig, smort1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Nydelig!! Takker ,Tove! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Her er visst godord og superlativer allerede oppbrukt så jeg bare henger meg på. Roar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Her er visst godord og superlativer allerede oppbrukt så jeg bare henger meg på. Roar Tja, vet ikke helt med de superlativene, synes de flagrer i vinden. Takker for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg