Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Skal lede en diskusjon for klassen i 20 minutter. Kan være om hva som helst, så lenge det er medie- og kommunikasjonsrelatert. Skal være et tema som kan bli diskutert uten vanskeligheter eller stopp for en gjeng med 17-åringer. Tips? Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Veldig bredt tema du har der... Finn deg noe innenfor et området: Film, Foto, Redigering. F.eks.: Hvordan endre bakgrunn i photoshop? Så kan du snakke om ulike teknikker, bruke en del faguttrykk og vise underveis dersom dere har smart board tilgjengelig. Lykke til! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Er i faget kommunikasjon, så skal lede en diskusjon, da er poenget mer at elevene skal argumentere for/mot og sånn. For eksempel en nyhetssak eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ahh jeg skjønner, går MK VG2 så har ikke vært innom det der helt enda... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Dere kan for eksempel diskutere personvern, overvåkning, Edward Snowden og/eller forsvarlig behandling av personopplysninger. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Ahh jeg skjønner, går MK VG2 så har ikke vært innom det der helt enda... Er det jeg også går Vi lærer oss om debatter og diskusjoner og sånt, så har i oppgave å lede en debatt med klassen. Dere kan for eksempel diskutere personvern, overvåkning, Edward Snowden og/eller forsvarlig behandling av personopplysninger. Det var en god idé! Snowden-saken! Takk Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Har nå skrevet masse på saken, så er forberedt på timen nå. Takk igjen for tips, setter tråden til løst. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Dere kan for eksempel diskutere personvern, overvåkning, Edward Snowden og/eller forsvarlig behandling av personopplysninger. Forslag til konkrete spørsmål jeg kan spørre hvis jeg har om Snowden og personvern? Husk også at det skal ha en sammenheng med media-fagene. Endret 30. oktober 2014 av Jesse Pinkman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå