Kjetila Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg vet ikke om denne forespørselen ligger i forumet fra før, eller om dette er riktig tråd. Jeg lastet ned en brukermanual på en varmepumpe og fikk varsel om et Trojansk virus var oppdaget. Maskinen var nok ikke godt nok beskyttet og jeg lastet ned Avg antivirus og Norton for å prøve ut de. De fant flere infiserte filer og ryddet opp, trodde jeg. Etterhvert oppdager jeg at lyden er borte og maskinen klarer ikke å reparere feilen. Nå ser jeg at det er umulig å komme inn på PC innstillinger for å gjenopprette maskinen, kommer heller ikke inn på kontrollpanelet. De veiene jeg prøver for å komme inn på innstillingene fungerer ikke. På nettleseren er det endret til trovi.com, den fikk fjernet en gang med (Malwarebytes' Anti-Malware.) Men neste gang jeg logget på, var den tilbake igjen. Maskinen har blitt veldig treg i oppstarten. Ellers fungerer den ganske greit. Kan dette være noen filer som har blitt borte eller virus? Jeg er ikke veldig datakyndig og setter pris på behjelpelige tilbakemeldinger. Kjetil Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei Kjetil. Følg veiledningen i signaturen min, så får vi tatt en nærmere titt på det. Siden du allerede har kjørt Malwarebytes, er det fint om du kan laste opp loggene som er laget. Instruksjon om dette ligger i veiledningen. Lenke til kommentar
Kjetila Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei Kjetil. Følg veiledningen i signaturen min, så får vi tatt en nærmere titt på det. Siden du allerede har kjørt Malwarebytes, er det fint om du kan laste opp loggene som er laget. Instruksjon om dette ligger i veiledningen. Hei og takk for tilbakemelding. Da ser det ut etter mye frustrasjon og jobb at alt virker som det skal igjen. :-) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så bra! Var det programmene fra veiledningen som hjalp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå