AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei, har drevet litt med en gutt som kan svare jævlig tregt enkelte ganger… enda jeg vet han har lest meldingen. Dessuten har han mobilen på seg hele tiden. Foreksempel spør jeg om vi skal finne på noe, så først etter 2 dager svarer han ja og avtaler. hva er greia? Hvorfor venter han med å svare? Spiller han et slags spill? For han er jo ikke avvisende når han først svarer heller! Eller…? Er han bare ikke så gira.. Vi er 19 år gamle begge to Anonymous poster hash: 72a20...79e Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Uansett om han spiller et spill, om han er veldig sløv eller om han bare ikke er så veldig interessert, så ville jeg blitt litt care og evt brutt kontakten. Det kan skje en gang eller to, med en beklagelse/forklaring, men hvis han ikke sier noe om hva som har skjedd og dette skjer flere ganger, så kan det bety at han ikke er noe å satse på. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Uansett om han spiller et spill, om han er veldig sløv eller om han bare ikke er så veldig interessert, så ville jeg blitt litt care og evt brutt kontakten. Det kan skje en gang eller to, med en beklagelse/forklaring, men hvis han ikke sier noe om hva som har skjedd og dette skjer flere ganger, så kan det bety at han ikke er noe å satse på. Enig, men hvis han egentlig ikke hadde brydd seg, så hvorfor avtaler han tid for å møte meg da? Anonymous poster hash: 72a20...79e Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Uansett om han spiller et spill, om han er veldig sløv eller om han bare ikke er så veldig interessert, så ville jeg blitt litt care og evt brutt kontakten. Det kan skje en gang eller to, med en beklagelse/forklaring, men hvis han ikke sier noe om hva som har skjedd og dette skjer flere ganger, så kan det bety at han ikke er noe å satse på. Enig, men hvis han egentlig ikke hadde brydd seg, så hvorfor avtaler han tid for å møte meg da? Anonymous poster hash: 72a20...79e Hadde vel ikke noe annet å finne på, eller noen andre å henge med. Slike folk orker jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke vær en stalker, la være og gå videre. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke vær en stalker, la være og gå videre.Er jeg en stalker fordi jeg lurer på hvorfor han er treig? Har du røyka sokkene dine eller????? Anonymous poster hash: 72a20...79e 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bare fordi noen leser en melding, betyr ikke det de har tid til å svare der og da. Noen klarer sikkert også å glemme og svare etter en viss tid. For øvrig, den siste setningen din burde du holde deg for god for. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Du sa det selv, 19 år og mann, hjulet går rundt men hamsteren er i koma. 3 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er for at du skal bli oppgitt og følelsesmessig bundet til han. Eller at han ikke er interessert. Kan sikkert være flere grunner. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Trenger ikke å være noe spill. Han har sikkert et liv utenom deg også. At han ikke svarer deg er nok mest sannsynlig fordi han ikke gidder. Jeg personlig er iallefall dritt lei av small-talk over meldinger. Snapchat er hakket bedre, men kan fortsatt være kjedelig det også. Eneste gangene jeg tekster med jenter er for updates eller å avtale nye møter... Av erfaring så blir det ofte kjedelig, fordi jeg ikke har så mye spennende å komme med, å snakke over tekstmeldinger/chat, så jeg prøver å unngå dette fordi jeg ikke er fullstendig komfortabel med det /gidder ikke. En annen grunn til at han ikke svarer deg er at du ikke er er så viktig for han, og som andre nevner her, kanskje kan fungere som tidsfordriv/ting man kan pule på. Slutt å stalke han. Skaff deg et liv selv. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Greit, men da skjønner jeg ikke hvorfor han fortsatt vil finne på noe med meg hvis han ikke er interessert. Han studerer for tiden i Tr.heim, så det må planlegges. Hehe, jeg har et ganske hektisk liv selv og studerer første året på medisin, men når man faller litt for en gutt, så begynner man selvsagt å lure på hvorfor man ikke får svar innen rimelig tid Anonymous poster hash: 72a20...79e Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Noen gutter har høy sexdrift og lysten kan komme plutselig. Hvis du ikke er førstevalget hans så vil han vente til det kniper før han tar kontakt med deg. Er stor forskjell på å få tømt seg og det å ha lyst til å bli sammen med noen. Bare fordi gutter har sex med deg betyr ikke at han er interessert i deg eller kan se for seg å bli sammen med deg. 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Når jeg var rundt 18-19 så svarte jeg noen timer etterpå med vilje. Nå kan jeg lese en melding og nesten ikke huske at jeg har fått den, fordi det går i ett på telefonen. Det kan være mange grunner til at han svarer tregt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 men når man faller litt for en gutt, så begynner man selvsagt å lure på hvorfor man ikke får svar innen rimelig tid Anonymous poster hash: 72a20...79e Ganske enkelt fordi livet hannes er ikke sentrert rundt dine følelser, men hannes følelser. Av en eller annen grunn så finner ikke tid eller at det er hensiktsmessig å svare deg tidligere enn det han gjør og da har du hannes prioriteringer der etter. Ett mønster jeg i og for seg kjenner meg godt igjen i. Det finnes viktigere ting i verden enn damer som maser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Skjønner det. Begge har travle liv, men jeg klarer jo skvise noe inn i timeplanen uansett. Han kom dessuten med konkrete datoer, fordi han var usikker når han skulle hjem - så kanskje det var derfor han ventet. Ikke vet jeg. Skal ikke sende flere meldinger heretter. Ts Anonymous poster hash: 72a20...79e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå