bentyman Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Heisann, håper dette er riktig forumkategori. Damen har en gammel bærbar minipc som nå har tatt kvelden. Den starter rett og slett ikke opp, når vi trykker på "på" knappen, så starter vifta og det lyser på knappen i ca 2-3 sekunder, så blir det stilt igjen. Over forrige helg sa trakk vi ut kontakten da vi var på reise, og maskinen fungerte før dette men også en bitteliten stund etter vi kom hjem etter et par dager. Siden har den vært død. Så over til mitt spørsmål. Finnes det noen enkel innretning som jeg kan bruke for å koble til harddisken fra den bærbare (etter den er skrudd ut av maskina) som jeg kan koble til min egen maskin via USB for å lese av disken? Det er bilder på maskina hun skulle ha hatt, ellers så er ikke det andre innholdet så viktig. Brukes stort sett til surfing. Men det hadde vært greit å kunne fått tak i bildene via et system som nevnt over. Tips til dette, eller andre metoder for å så igang maskina tas imot med takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Relevant tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1354230 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå