Joachim_F Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 NASAs favorittspill utvikles videre.Nye muligheter i romsimulatoren Kerbal Space Program Lenke til kommentar
Sharpytwo Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kongebra spill. har klokka inn rundt 400 timer på det, og har enda ikke blitt lei en eneste gang! forresten, XmasB, tror du må sikte liiiittegranne mer prograde for å komme fram ^^ Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kongebra spill. har klokka inn rundt 400 timer på det, og har enda ikke blitt lei en eneste gang! forresten, XmasB, tror du må sikte liiiittegranne mer prograde for å komme fram ^^ Hehe. Ja, jeg driver ikke å sikter rett opp og gir gass med kryssede fingre lenger. Men liker bildet. Har vel klokket i underkant av 100 timer selv. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Utrolig morro spill, har et par hundre timer i det. Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kongebra spill. har klokka inn rundt 400 timer på det, og har enda ikke blitt lei en eneste gang! forresten, XmasB, tror du må sikte liiiittegranne mer prograde for å komme fram ^^ Nja... Unlimited fuel og masse tomme sepratrons, så kan du peke rett opp 1 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Pøh, dere har ingenting av timer, jeg har f*en meg flere tusen!......... Det er over 9000!!!!!!! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kerbal Space Program er uhorveleg morosamt! Har ikkje tal på kor mange timar eg har klokka inn der. I byrjinga laga eg berre heilt sinnsvake rakettar, og fekk eigentleg aldri til noko spesielt. No har eg klart å landa på dei fleste 'planetary bodies' i spelet. Her er ein video av min første 'Måne'-landing. http://youtu.be/1G0gHVOO_r8 Her er eit eksempel på kva eg dreiv på med den første tida i KSP :-P http://youtu.be/FZnHcIcCVuE Endret 10. oktober 2014 av BlastyTrasty 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå