AfterGlow Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Norway National Awards er åpen for alle.Sony lanserer prestisjetung fotokonkurranse kun for nordmenn Lenke til kommentar
lma Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Spennende fotokonkurranse! ..men litt selvmotsigende overskrift og ingress: "Sony lanserer prestisjetung fotokonkurranse kun for nordmenn" "Norway National Awards er åpen for alle." - L Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Spennende fotokonkurranse! ..men litt selvmotsigende overskrift og ingress: "Sony lanserer prestisjetung fotokonkurranse kun for nordmenn" "Norway National Awards er åpen for alle." - L Takk for innspill, endret ingressen. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har tidligere sendt inn bilder til SWPA 2015 konkurransen - open competition . Prøvde å melde meg på Norway National Awards , men fikk beskjed om at jeg allerede var påmeldt med max anall bilder. Jeg trodde at Norway National Awards var en egen del av konkurransen åpen for Nordmenn som deltok i open competition i SWPA 2015. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Slik jeg skjønte det så er det bare en ekstra pris som gis ut til de nordmennene som gjør det best i hele konkurransen, men jeg leste bare artikken raskt. Vurderte om jeg kanskje skulle sende inn et par bilder selv, uten at jeg har noen sjangs i en slik konkurranse. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg