Torstein Norum Bugge Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 NFC og andre teknologier kan samle alt i ett.Dette kortet kan erstatte hele lommeboken Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror jeg fortsetter å ha fler kort jeg, er liksom litt sjarm å stå og rote etter riktig kort og huske pin-koden for hvert kort Uansett så er dette ganske interesant og virker som en hendig løsning for de som ønsker det Blir artig å se en praktisk test av dette, får håpe noen på TEK gjør det Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Siden dette "kortet" har BT, skjerm og touch må det sikkert lades? Eller? "Åh, jeg får ikke betalt siden jeg er tom for strøm på plastc-kortet mitt! Har du en lader liggende?" Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Selv om skjermen ikke er spesielt energikrevende, kommer kortet med en egen ladekrybbe." Men det funker dårlig hvis strømmen går i butikken ja MEN, siden kortet sier ifra hvis du glemmer det så tror jeg det sier ifra om at du må lade det i meget god tid før strømmen går, sikkert en måned i forveien, som jeg anser som minimum for et så viktig kort. Uansett så blir det upraktisk pga at det bruker strøm, enda en lader man må huske å ta med på ferie el.l. Så kan jo folk være slemme og fyre av en EMP, som blir mer og mer sannsynlig å bli tatt i bruk av pøbler og terrorister i dagens elektroniske samfunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg