Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bridge over trouble water.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nydelig, litt sånn kullstift/blyant tegning preg over bildet. Flott redigert og utformet Tove! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Nydelig, litt sånn kullstift/blyant tegning preg over bildet. Flott redigert og utformet Tove! mvh Jan Tusen takk Jan..jo jeg angret meg med det første jeg la ut..for jeg likte dette bedre. var litt slik jeg følte også med den redigeringen og uttrykket som ble.. som du også sier.. Mvh Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser Høydal tenker akkurat det samme som meg - kulltegning. Kanskje fordi jeg for noe sånn som litt over 40 år siden sjøl sysla litt med kulltegninger. Mulig du kan vurdere et toppkutt på kanskje så mye som 2 - 3 cm her for da vil øvre ramme skjære det buete diagonalen til venstre i bildet og det tror jeg vil øke spenningen hvilket du sjøl bare kan scrolle opp og sjekke. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes du har fått et fint drømmende utrykk, som blir forsterket av "kullstift" behandlingen. Du har en fin komp med broa innover mot midten. Likte dette og skulle gjerne visst hvor the bridge over troubled water er hen......kunne vært fint og vite en gang i blant:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Tusen takk alle sammen..takk for ny tanke om kutt Roar.. og dette er tatt i Røyken ikkeså langt fra der jeg bor Pentaxen Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg