Buster3 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Damefronten endret seg ganske mye når jeg begynte på universitet. Hadde aldri hatt et forhold før, var vel aldri så veldig attraktiv. Men uten å prøve meg på noen i det hele tatt så har jeg hatt flere jenter som har vist interesse (jeg er ikke så flink å forstå det, men de har vert ganske direkte). Kan vel legge til at jeg prøver aldri å flørte og er heller ikke flink til det. Har allerede sagt nei til en jente som sa rett ut at hun ville ha sex med meg (er ikke helt sikker på om hun likte meg eller ikke, men jeg var egentlig ikke så veldig gira), kan vel si at vi ikke snakker så mye sammen lengre. Hun som jeg tror liker meg har jeg snakket litt på facebook med (Bor på et universitets bosted og ser henne hver dag). Jeg liker personligheten hennes veldig godt, men jeg føler ikke at jeg er klar til å ta steget videre (før så hadde jeg alltid ønsket meg et forhold og en kjæreste, men nå er jeg egentlig ikke så gira lengre). Så hvordan kan jeg friendzone henne, helst uten å gjøre for mye skade. Jeg liker henne som sagt, men jeg ønsker ikke noe forhold i øyeblikket (vil det være mulig å kanskje bli sammen på et senere tidspunkt?). Vet at det er en annen jente som har vist interesse og, men heldigvis bor hun ikke på samme hall. Så hvordan kan man friendzone en jente eller på en skånsom måte si at man ikke er interessert? edit* Hva skal jeg svare hvis noen spør meg ut for en kopp kaffe? (Hun som jeg liker litt, men ikke på nåværende tidspunkt ønsker et forhold med) Endret 9. oktober 2014 av Buster3 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ærlighet varer lengst, og er i min erfaring noe damer setter pris på. Si at du liker henne veldig godt, men ikke er klar for et forhold... og eventuelt at for deg så henger sex og følelser sammen, og du er ikke "der" ennå. Antagelig vil hun bare like deg enda bedre, men må da samtidig respektere ditt "rom". Endret 9. oktober 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Må du hoppe inn i ett forhold med en gang?Hvis hun prøver å kysse deg eller lignende, så vik unna, og så bare prat med henne. Si at du liker henne men ikke på den måten, ikke nå, og understrek at du syns hun er en flott jente men du er ikke ute etter ett forhold akkurat nå. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bare behandle jenta som en venn det. Hvis du trenger inspirasjon til hvordan du gjør det er det bare å følge med på mesteren selv, selveste Anonymous poster hash: ed8a2...dad 9 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Bare behandle jenta som en venn det. Hvis du trenger inspirasjon til hvordan du gjør det er det bare å følge med på mesteren selv, selveste Anonymous poster hash: ed8a2...dad Herlig bilde! Men jeg mistenker dog at de har begynt å legge opp til litt romantikk nå i sesong 17, da den nye jenta åpenbart er hodestups forelsket i Ash. Så spennende! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Herlig bilde! Men jeg mistenker dog at de har begynt å legge opp til litt romantikk nå i sesong 17, da den nye jenta åpenbart er hodestups forelsket i Ash. Så spennende! Vell det har vært en del jenter som har vært begeistret for Ash opp gjennom tidene, men som regel pleier han å fatte mer interesse i disse jentene sine pokemon enn selve jenta.. Selv om jeg sluttet å se på pokemon etter sesong 5 så håper jeg forall del ikke det blir noe gjensidig romanse. Det som får meg til å knekke av latter hver gang er det at Ash er helt blottet for både intersse og sosiale antenner når det kommer til det motsatte kjønn, haha. Anonymous poster hash: ed8a2...dad Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vær ærlig, som BuffyAnneSummers sier. Det fungerer. 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vell det har vært en del jenter som har vært begeistret for Ash opp gjennom tidene, men som regel pleier han å fatte mer interesse i disse jentene sine pokemon enn selve jenta.. Selv om jeg sluttet å se på pokemon etter sesong 5 så håper jeg forall del ikke det blir noe gjensidig romanse. Det som får meg til å knekke av latter hver gang er det at Ash er helt blottet for både intersse og sosiale antenner når det kommer til det motsatte kjønn, haha. Anonymous poster hash: ed8a2...dad Sant nok. Det er kanskje greit at du sluttet - det begynner å gå meg på nervene at det ikke går fremover med handlingen. I sesong 13 eller noe var Ash fortsatt 11 år! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fryktelig off-topic denne tråden ble da Som nevnt tidligere varer ærlighet lengst. Jenter er jo eksperter på å sette gutter i friendzone, så de bør takle å få den følelsen tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå