OHJohansen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 15. oktober fyrer Canal Digital løs med sin nye tjeneste.Neste uke kan du se parabol-TV via iPaden Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er trist at Canal Digital ikke kan operere med "familieinnlogginger" enda da.. Eller er dette noe som vil komme nå? Get og de fleste andre får jo til dette, så man faktisk kan dele denne funksjonaliteten med folk i familien uten å gi dem full tilgang til adminbruker.. 2 Lenke til kommentar
yolo 123 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Trenger vi den nyeste ruterwn eller ikke? Lenke til kommentar
IndirectCell Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Her kan nrk komme på banen også! Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Jeg blar og jeg blar på min "Canal Digital pakke", flere runder, det må jo være Noe bra her... Til slutt ender jeg på Snooker på Eurosport 2 HD... Ja, dette var jo ikke så verst... Slipper mye av skrikinga, opphoyinga og reklame for produkter jeg ikke ville kjøpt selv under tvang.For å si det enkelt, hadde jeg hatt en iPade ville jeg ha det samme der og ? Er det ikke bedre å finne noe spennende og lærerikt på YouTube ? Endret 9. oktober 2014 av morten_b 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg blar og jeg blar på min "Canal Digital pakke", flere runder, det må jo være Noe bra her... Til slutt ender jeg på Snooker på Eurosport 2 HD... Ja, dette var jo ikke så verst... Slipper mye av skrikinga, opphoyinga og reklame for produkter jeg ikke ville kjøpt selv under tvang. For å si det enkelt, hadde jeg hatt en iPade ville jeg ha det samme der og ? Er det ikke bedre å finne noe spennende og lærerikt på YouTube ? Vurdert streaming? Eller "strømming" som det så fint heter på norsk. 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Kjære Canal Digital la meg få lov til å betale dere for å vise meg reklame" Næ, tror ikke det altså. Vanlig tv er dødt for meg. De skal ha for at det er et steg i rett retning da. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Er dette nytt? Jeg hadde Canal Digital Parabol i 12 år og jeg har i mange år kunnet se på Canal Digital Go/Play via abbet på iPhone og iPad. Dog glad jeg er kvitt Canal Digital Parabol og fikk meg en skikkelig innholdsleverandør som i tillegg ikke behandler kundene sine som pesten. Endret 9. oktober 2014 av Theo343 Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvorfor kan de ikke heller la folk nyte innholdet med det beste av teknisk utstyr som finnes på markedet. Hadde det ikke vært for konkurranse fra alternative medier så hadde de ikke kommet trekkende med dette nå heller. Alt dette og så uendelig mye mer kunne vært mulig for lenge siden om ikke det var for disse bakstreverske kontrollfrikene. Sukk! Lenke til kommentar
gorets Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Vil det være mulig å se kanalene i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå