Casteam_Nor Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hei, da er det på tide med et nytt kabinett prosjekt. ( tre kabinett ) har ikke bygget kabinett i tre på 10år, så dette blir spennende og se åssen detta blir. har så vidt startet med kabinettet, bilder kommer løpet av dagen.. Blir 2 pcer i en 1 Gamer 1 Server 40 Hdd blir stor skjerm i fronten av pcn, med oversikt over temp,forbruk.vifte hastighet osv. pcn, kommer til å bli vannkjølt har så vidt startet med kabinettet, bilder kommer løpet av dagen. Endret 12. oktober 2014 av Casteam_Nor Lenke til kommentar
Casteam_Nor Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Plater ifra det det norske teateret, Takk til Lysbrytern som ordnet dette til en god pirs samt kapp av plater. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Burde du ikke behandle treverket sånn at fukt ikke trekker inn ? Lenke til kommentar
Casteam_Nor Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 yup, det kommer etterhvert, tar meg av kapping osv av plater.og setter dit det skal. Kan fort bli noe omgjøringer underveis, så demonterer jeg kabinettet og tar meg av behandlinga av treverket, samt med pussing og lakkering til slutt, da er det jo bare å smekke platene på plass dit de skal, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 1: Du burde lage en kommentartråd 2: Ville kjøpt 4TB HDDer, og ikke mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå