Jan Høydal Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Behind Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så tøfft Jan! Me like..kreativt og stilig! Hilsen Tove Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Collage, m.a.o. Egentlig et uttrykk som det er gøy å jobbe (Pusle) med, og som kan gi severdige resultater, - som her. Denne sjangeren gir et utall av muligheter. Kreativt i høstmørket, novemberpreg i bildet! Vh. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Takker Tove og Olav, Så kjekt dere likte det. Ofte synes jeg det å komponere med bruk av lag og masker er halve moroa med foto som uttrykksform. Frihetsgraden man får, gjør at man kan prøvekjøre noen kreative ideer. Også en flott måte å gjøre gjenbruk av tidligere bilder man har tatt - plukke noen fragmenter her og der ... mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ....så får du et flott bilde:-) igjen et godt utført s/hv bilde (selvfølgelig) likte stemningen og uttrykket. Godt jobba:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Godt jobba dette. Jeg er litt inne på kutt både oppe og nede for å få et mer liggende format da så mye topp og bunn ikke tilfører bildet noe ekstra. Men så er det jo denne smaken og baken da. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Takker så mye Pentaxen og Roar. Roar: jeg har litt hang-up´s på kvadratiske formater til tider, men enig - det er litt unødvendig tomrom som kunne vært kuttet om et annet liggende format valgtes. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Enkelt og fint.., minimalistisk uttrykk..,,god komp og toppers i s/h. Jan Åge Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 Enkelt og fint.., minimalistisk uttrykk..,,god komp og toppers i s/h. Jan Åge Takker Jan åge for fin tilbakemelding mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg