Torstein Norum Bugge Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vil bare reklamere for ting som er rett rundt hjørnet fra deg.Nå blir Facebook-reklamen mye mer personlig Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er da ikke interessert i reklame. Spesielt ikke hvis de ikke tar til rette for mine hobbyer, noe som kan være ekstremt åpenbart bare man titter på profilen til folk. Men for all del. Facebook må jo tjene litt de også. Bare de ikke tvinger meg til å installere alt av dritt på mobilen så er jeg fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nok en grunn til å ikke ha Zuckbook på mobilen. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det finnes bare en grunn til å ikke være på facebook, og det er; alt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Skulle tro google visste mer enn facebook om meg. Hvis de ikke gjør det, har google sovet i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg