Ronald Ulysses Swanson Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei! Den siste måneden har jeg fått konstant 5-25%, og av og til peaks på 30-50%, med packet loss i CS:GO. Det artige er at dette skjer kun på kompetetive servere, mens "vanlige" går helt fint med 0% packet loss. Noen som har vært borti noe lignende og har en fix? Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe som har fungert. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Kan jo være serverne som er synderne?Alternativene du har er å kjøre en repair på CS:GO evt. reinstallere det. Endret 8. oktober 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Har prøvd å legge inn spillet på nytt flere ganger, men det vil seg ikke.. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Mulig det er nettet ditt som har problemer?I hvilket land ligger serverne du sliter med i? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Du er heldig som kommer inn på CS:GO i det heletatt. Har prøvd å spille det 4 ganger, og 3 av gangene måtte jeg gi opp da jeg ikke fikk koblet meg på en eneste server.. Source fungerer utmerket så det er nok ikke feil hos meg. Tror de burde gjøre noe med CS:GO (away?) Endret 9. oktober 2014 av Complexity Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 I all hovedsak er det servere med "Valve CS:GO EU West Server" som gir problemer. IP-søk gir ikke annet enn at den ligger i Europa. Vet ikke om det mulig å endre hvilken hovedserver fra Valve man vil bruke? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 I dag har jeg fått "bekreftet" at det er noe med nettverket som er det er noe feil med. Jeg leier en leilighet, og da jeg er alene på nettet (kablet), så fungerer alt veldig greit med 0% packet loss - men da det kommer til flere er det konstant packet loss igjen på 10-20%. Er det rett og slett nettet som er for dårlig, eller kan det være enkelte ting som andre bruker nettet til som kun gir utslag på kompetetive servere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå