Fillefant Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei, Som tittelen viser vurderer jeg å kjøpe ps4. I all hovedsak for å spille Destiny. Tingen er at jeg allerede har en ps3 jeg kan børste støv av, men jeg er litt tvilende til hvordan spillet vil kjøre på ps3. Grafikken er ikke så nøye, men hvordan er loading, gameplay og er det i det hele tatt folk å spille med? Jeg er primært en pc-gamer, så hvis jeg skal slå til på en ps4 håper jeg det også kø!mer nok gode titler til at det skal være verdt det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei, Som tittelen viser vurderer jeg å kjøpe ps4. I all hovedsak for å spille Destiny. Tingen er at jeg allerede har en ps3 jeg kan børste støv av, men jeg er litt tvilende til hvordan spillet vil kjøre på ps3. Grafikken er ikke så nøye, men hvordan er loading, gameplay og er det i det hele tatt folk å spille med? Jeg er primært en pc-gamer, så hvis jeg skal slå til på en ps4 håper jeg det også kø!mer nok gode titler til at det skal være verdt det. Hvis du liker å spille spill på pc er det ikke sikkert du kommer til å bruke ps4 selv om du har den.. Er en grunn til at du ikke har kjøpt den enda, kanskje du er fornøyd med pcen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er primært en pc-gamer, så hvis jeg skal slå til på en ps4 håper jeg det også kø!mer nok gode titler til at det skal være verdt det. Da vil det stort sett være bortkastet. Konsoller er hovedsakelig for moped å regne i forhold til PC. Lenke til kommentar
Fillefant Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Joda, jeg har hatt hver PS til nå. Men de siste årene har definitivt gått med til PC. Tingen er som så at jeg har holdt meg i størst grad til online gaming, og jeg har ingen spesielle titler i vente på denne plattformen. PCen kjører allerede de spillene som er ute til nå, så lurte dermed på om jeg skulle hoppe på ps4 bølgen. Spesielt etter å ha prøvd litt destiny på min bror sin ps4. Destiny er som kjent bare ute til konsoll. Men jeg ser liten grunn til å kjøpe ps4 sålenge spillet er fult på høyde på ps3, hvis det da er tilfelle? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mange som mente at PS3 versjonen av destiny var lik PS4 versjonen se her Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hvis det bare er Destiny som frister så tror jeg du enn så lenge kan komme langt med å bare kjøpe det på PS3 i stedet, i stedet for å kjøpe en PS4. Med mindre du venter på andre ting, da. For min del hjalp ting som EA UFC og Bloodborne med valget. Lenke til kommentar
Fillefant Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Slik jeg skjønner det kan jeg kjøpe ps3 versjon av spillet siden ps4 versjon da er inkludert? Samtidig som jeg da kan bytte saven min frem og tilbake mellom PS 3 og 4? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror ikke det er verdt å skaffe seg en PS4 kun for Destiny. Les gjerne omtalen til Gamer.no, om du ikke har gjort det. Lenke til kommentar
dordar Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg kjøpte meg ps4 for å spille Diablo 3, selv om det finnes til ps3. Er strålende fornøyd, utrolig digg med remote play til ps vita også! Har du råd, hvorfor ikke. Kjenner at min ps3 kommer ikke til å bli brukt fremover nå Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hei, Som tittelen viser vurderer jeg å kjøpe ps4. Sjansen for at du bor i Drammen er vel liten men Expert der selger maskina til 2995,- på mandag (50 stk) Selv synes jeg det var stor forskjell på Destiny til ps3 og ps4. Ikke bare var grafikken bedre men bevegelser var mye mere "smooth" Alt flyter mye bedre på ps4,til og med i menyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå