Populært innlegg PongPing Skrevet 8. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. oktober 2014 Måtte bare dele denne... 13 Lenke til kommentar
pedero Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så den for mange år siden, men fortsatt like morsom. HaHaHA!! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Han virker ikke helt stabil. 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er vel en grunn for at han har brukt så store deler av livet i skogen. De sinneproblemene går helt klart ikke overens med et sosialt liv. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Han har vel drete ute mye han. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Utrolig inspirerende fyr, og jeg digger selvironien i disse videoene. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 De andre på kontoret lurte litt siden jeg lo så mye. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Den første ble vel brukt i en reklame en gang tror jeg. Utrolig kult at han har litt selvironi også i motsetning til mange av de gutta som skal ta alt så seriøst. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå