enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har fått et tilbud av en kamerat om å kjøpe ipaqen hans for 1500. Bør jeg slå til? Trenger sårt en planlegger, og filofax (og andre analoge løsninger er ut) Er 1500 en grei pris? Den er et år gammel. Kan noen ellers fortelle meg litt om den? Finner inegn tester, og hakke peiling på pda... Fordeler/ulemper Erfaringer Sånne ting På forhånd takk Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei 1500,- for en ett år gammel IPaq er veldig OK pris. Du kan lese om IPaq både på www.hp.com og på www.compaq.com Selv har jeg en PDA (Siemens SX45), og jeg synes jeg har stort utbytte av PDA'en. Bruker den selvfølgelig mest i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har en "eldgammel" psion REVO og den virker veldig bra som planlegger + noen små spill ol. Ellers så kommer jo Sharp Zaurus Linux PDA snart... Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Det er jo litt dingsfaktor og da Snakket med en hyggelig fyr fra HP som varmt anbefalte en i 1900 serien til mitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå