Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjernhjelp MSN

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har i lengre tid ønsket å få Fjernhjelp funksjonen på MSN messenger til å fungere, men da jeg har bredbånd med nextgentel har jeg etterhvert gitt opp. Jeg har prøvd mye... åpnet porter og greier, men slo meg til ro med at det ikke gikk ann pga NAT opplegget i routern.

I går kveld kom jeg tilfeldigvis over at det hadde kommet ut versjon 6.1 av MSN. Jeg lastet ned denne, og utrolig nok virket Fjernhjelp med onkelen min etter at han hadde fått lagt inn MSN 6.1 også. (han har bredbånd fra telenor AVIDI)

Etter å ha hjulpet han litt, avsluttet jeg fjernhjelp, etter mange forsøk på å kople til igjen klarte vi det én gang til den kvelden. Og det var det... nå virker det ikke lenger. Har prøvd å reinstallere msn 6.1 både hos han og hos meg. Det virker heller ikke opp mot andre folk. Når de ber om fjernhjelp får jeg opp spørsmål, jeg godtar, og venter... og venter... ingenting skjer. Etter ca 1 min logger msn av...

Hadde vært utrolig praktisk å få dete til å fungere bra. Noen andre med nextgentel som har samme problemet? Løsningen?

Mvh

Anders

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...