AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er en mann i slutten av 20 årene årene som har mye fritid og lite penger. Ser at trenden hvor menn ønsker å utforske kuksuging økes, noen vil til og med bli tatt i toern. På datingsider får jeg brev fra kun menn selv om det står at jeg søker kvinne (nettsted hvor man treffes for å ha sex). Tror man kan venne seg på å ha en mann til å suge seg, og å gi ordrer. Vi er jo kjøtt vesener om vi har pupper eller ikke. Hvis man tjener opp til 2000kr per time og hvem vet for en helaften, så kan man jo gå riktig godt i overskudd (trenger man å hvitvaske penger fra å selge sex?). Kan godt ha tatt damer også men de trenger jo bare å hinte til at bena vil spres, så kommer det en kø. Anonymous poster hash: 1eafa...a37 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva tror dere om ideen? Anonymous poster hash: 1eafa...a37 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Synes det er en god ide! Du gjør vel heller ikke noe ulovlig siden det ikke er ulovlig å prostituere seg. Men jeg aner ikke hvordan en gjør dette med å betale skatt og lignende. Det er kanskje vanlig å bare droppe dette? Det eneste som er negativt, er at du bidrar til at andre bryter loven og kan havne i vanskeligheter. Men dette er jo ikke ditt ansvar. Samfunnet trenger flere mannlige prostituerte! Det bidrar til likestilling. Synes denne var så bra hvor homosex og heterosex blir snudd opp ned på: Lykke til med ditt enmannsforetak! Endret 8. oktober 2014 av ærligøs Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror du noen kommer til å betale deg 2000 for å suge deg? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva tror dere om ideen? Anonymous poster hash: 1eafa...a37 Up2u. Om du er seriøs er det sikkert mulig å kontakte de som driver på med sexarbeid. Litt bedre enn å spørre her inne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Tror du noen kommer til å betale deg 2000 for å suge deg? Ja. Og 4000 om dama tar han i anus med en strap on samtidig, mens hun har nøkkelen til metallburet som henger på kuken hans rundt halsen. Kan tjene penger på det også tror jeg. Være nøkkel holder. Anonymous poster hash: 1eafa...a37 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 så dette er din dekkhistorie for å innrømme at du er homofil altså.... Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du ikke er homofil eller bifil så kan pengene umulig være verdt det, uansett hvor mye du får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg