Ovidia2 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Primadonna Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Madonna/Primadonna spiller ingen rolle. Flott komp og med mye varme. Flott litt små arrogant utrykk på modellen. Har tidligere gitt deg skryt for å bruke alle typer mennesker som modell, og jeg gjentar det gjerne. Flott:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Også amazone-aktig, iallefall slik jeg ser det! (frodig, med andre ord) 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere Pentaxen og smort1!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kom ikke her og si at 120kg dame kan være like sexy som 65kg - uten at jeg dermed skal ha noe som helst om modellens spesifikke vekt. Midtstilt, men funker som bare f i anden potens. Mjukheten i bildet står godt til modellen som av en eller annen grunn får meg til å tenke på en pusekatt. Gjør seg godt i det grønne der du har plassert henne. Igjen en flott plassert etc. signatur som veier opp balansen i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Kom ikke her og si at 120kg dame kan være like sexy som 65kg - uten at jeg dermed skal ha noe som helst om modellens spesifikke vekt. Midtstilt, men funker som bare f i anden potens. Mjukheten i bildet står godt til modellen som av en eller annen grunn får meg til å tenke på en pusekatt. Gjør seg godt i det grønne der du har plassert henne. Igjen en flott plassert etc. signatur som veier opp balansen i bildet. Roar Mange takk Roar for den hyggelige tilbakemeldingen..jo kunsten er vel å forsøke fremheve det vakre i sinde modeller..uansett kilo på vekten.. slik tenker jeg.. Mvh Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg