razh0r Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Laster ned den "nye" demo nå, skal prøve den etterpå! Blir gøy med loop! *grin* Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Hvordan legger jeg inn nedlastete baner? EDIT: fant det ut, legger ved det jeg fant så hvis andre har problemer med å innstallere 1..Find the "NetworkCreateAutoSave.Challenge.GBX" file (program files>TrackmaniaDemoBeta1>Game Data>Challenges>My Challenges) and copy that and put that someplace safe. 2..You are now ready to download a new custom track by clicking on any track picture you see here. 3..After downloading the new track you will find a compressed(zipped) folder with the track file. Extract the contents(doesnt matter where you extract it to as long as you know where to find it). 4..Inside the folder that you just extracted will be the "NetworkCreateAutoSave.Challenge.GBX" file that is the new track. Move this file to the "my challenges" folder (program files>TrackmaniaDemoBeta1>Game Data>Challenges>My Challenges). 5..Start a new game: play>network>internet>create>create a new challenge>play. you will now be able to race the new track you just installed http://www.plantnet.com/jdskater/ Endret 14. november 2003 av Kringla' Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. november 2003 Rapporter Del Skrevet 16. november 2003 Det var rå tøft!! Lenke til kommentar
koffern Skrevet 16. november 2003 Rapporter Del Skrevet 16. november 2003 Nå har det endelig kommet en offical demo av trackmania: http://www.noos.fr/animation/trackmania/Tr...niaDemoMag2.exe Nokså lik betademoen, men med 3 nye banen ( alle har loop *grin* ) Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 Dette spillet rocker hardt. Har hørt rykter om 300 forskjellige tiles, eller byggeklosser, som kan bygges sammen. Gleder med til 21/28 november, da det kommer ut! Det har gått gull. PS: Vi trenger flere norske servere! Alle som ikke har et Hellevte med NAT'ing bør lage server! :nice: Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 17. november 2003 Rapporter Del Skrevet 17. november 2003 har server oppe, men trenger feitt map Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Original track9 fra offisiell demo nevnt over, med4 looper er en klassiker... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Jeg sitter bak NAT men kjører en server nå og da for det Synd det ikke er noen mulighet for dedicated server Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Er bak NAT selv, men vant til å åpne porter. Folk joiner ganske raskt når jeg setter opp. Håper det kommer en maprotasjonsmulighet snart. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Er bak NAT selv, men vant til å åpne porter. Folk joiner ganske raskt når jeg setter opp. Håper det kommer en maprotasjonsmulighet snart. Jaså, det var deg jeg kjørte ifra i går kveld *grin* Lenke til kommentar
andgob Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 vet ikke om dette er helt lovlig men prøver. meg og noen kamerater har nylig satt opp et lite forum. og som ihugga trackmania fans bestemte vi oss for å dedikere litt av forumet til trackmania. Noen som har lyst til å være med på å lage et norsk Trackmania Community? her er linken: http://www.omena.org/~supreme/ Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. november 2003 Rapporter Del Skrevet 18. november 2003 Hmm....er det bare jeg som ikke får spilt dette eller? Lastet ned demoen, configurerte den og presset play. kommer opp en svart skjerm i noen sekunder før jeg blir kicket tilbake til skrivebordet Har restartet, prøvd lavere settings og skrudd av alt som går utenom uten at det hjelper.......noen tips? Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 19. november 2003 Rapporter Del Skrevet 19. november 2003 Tips: Du trenger noen nylig oppdaterte drivere og dx9. Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 19. november 2003 Rapporter Del Skrevet 19. november 2003 Første Review: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53790 Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Kongespel Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Spillet funker feilfritt med 30.82 og DirectX 9 til meg! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Kommer dette i butikken snart eller ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Er det DEEET coppers er til! Så inn i granskauen rått! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Kommer dette i butikken snart eller ? ifølge play.com er release datoen satt til 28/11... Vet ikke om det kommer til Norge samtidig, men jeg vurderer sterkt å bestille fra play Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. november 2003 Rapporter Del Skrevet 20. november 2003 Kommer dette i butikken snart eller ? ifølge play.com er release datoen satt til 28/11... Vet ikke om det kommer til Norge samtidig, men jeg vurderer sterkt å bestille fra play Det gikk ann å spille på internett med demoen Konge i multiplayer og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå