Gå til innhold

Trackmania!


Anbefalte innlegg

Kan du fortelle hvordan du klarte å sette opp serveren? Helst slik at en idiot (les: meg) kan forstå det.. :-)

Hehe, skal gjøre et forsøk. :)

 

Fremgangsmåten kan variere litt avhengig av router/firewall, men prinsippene er slik:

 

1. Sett opp NAT (Network Adress Translation) til å videresende port 2350 til din lokale IP-adresse (f.eks. 10.0.0.2). Forklaring på hvordan dette kan gjøres med en håndfull routere står her: http://www.relativt.net/index.php?mod=artikler

Har du ikke noen av disse kan du kanskje få en idé om hva det er snakk om om ikke annet.

Det er routerkonfigurasjonen jeg ikke får til. Får håpe at populariteten har økt såpass nå at jeg slipper å bruke utenlandske servere. Da er det ikke så stort problem å ikke kunne hoste selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne hvordan man kan klare mere enn Bronze.

Det går stort sett greit når jeg har funnet et banedesign som får meg kjapt nok i mål, men når tida så halveres for sølv?! Klin umulig! Er ikke nok tiles tilgjengelig til å få bedre tid heller..hvis jeg kjører perfekt uten mye sladding eller nedbremsinger, misser jeg fortsatt med 20-30 sekunder på noen av banene jeg laga.

Men det er visst noen som har det :p:

Lenke til kommentar
Kan ikke skjønne hvordan man kan klare mere enn Bronze.

Det går stort sett greit når jeg har funnet et banedesign som får meg kjapt nok i mål, men når tida så halveres for sølv?! Klin umulig! Er ikke nok tiles tilgjengelig til å få bedre tid heller..hvis jeg kjører perfekt uten mye sladding eller nedbremsinger, misser jeg fortsatt med 20-30 sekunder på noen av banene jeg laga.

Men det er visst noen som har det :p:

Er ikke alltid du må bygge vei, vettu;)

 

Og noen steder må man tydeligvis tenke ganske så aggressivt. Men jeg skal innrømme at jeg begynner å slite litt jeg også. Noen som kjører server ikveld? :)

Lenke til kommentar

har litt problemer med dette spillet.

 

har lagt inn den betaen som ligger på den offesielle netsida.

 

jeg starter spillet, alt virker fint, men etter noen minutter med spilling hopper den bare ut i windows.

 

regner med at jeg har bra nok system til å drive det.

ati radeon 9700

p4 2,0ghz

256mb ddr ram

etc.

 

noen som vet hva problemet kan være?

Lenke til kommentar
har spilt litt på nettet i det siste og lurer på en ting.....

 

Noen av de banene jeg har spilt har vært svært lange, med mange hopp og svinger, hvor kan man lage slike lange baner ( utenom på multi, 1 player, hvor det bare er 25 veier)

 

Noen som vet? :shrug:

Demoen er blitt "cracket", og begrensningen er tatt ut. Og vet du hva? Når noen postet crack-instruksjoner på Trackmania-forumet, så valgte Digital Jesters (spillets utgiver) like godt å gjøre den tråden "sticky". Så hvis du sjekker tråden linket til under, så kan du finne ut hvordan du omgår demoens begrensninger på dette området - med Digital Jesters velsignelse. :-)

 

http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=202

Lenke til kommentar
Demoen er blitt "cracket", og begrensningen er tatt ut. Og vet du hva? Når noen postet crack-instruksjoner på Trackmania-forumet, så valgte Digital Jesters (spillets utgiver) like godt å gjøre den tråden "sticky". Så hvis du sjekker tråden linket til under, så kan du finne ut hvordan du omgår demoens begrensninger på dette området - med Digital Jesters velsignelse. :-)

 

http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=202

Jeg LIKER disse folka. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...