Joachim_F Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Kan du fortelle hvordan du klarte å sette opp serveren? Helst slik at en idiot (les: meg) kan forstå det.. :-) Hehe, skal gjøre et forsøk. Fremgangsmåten kan variere litt avhengig av router/firewall, men prinsippene er slik: 1. Sett opp NAT (Network Adress Translation) til å videresende port 2350 til din lokale IP-adresse (f.eks. 10.0.0.2). Forklaring på hvordan dette kan gjøres med en håndfull routere står her: http://www.relativt.net/index.php?mod=artikler Har du ikke noen av disse kan du kanskje få en idé om hva det er snakk om om ikke annet. Det er routerkonfigurasjonen jeg ikke får til. Får håpe at populariteten har økt såpass nå at jeg slipper å bruke utenlandske servere. Da er det ikke så stort problem å ikke kunne hoste selv. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er tydelig nok at det trengs flere scandinaviske/norske servere. Hver gang jeg lager en joiner det alltid 4-5 stk med en gang Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Kan ikke skjønne hvordan man kan klare mere enn Bronze. Det går stort sett greit når jeg har funnet et banedesign som får meg kjapt nok i mål, men når tida så halveres for sølv?! Klin umulig! Er ikke nok tiles tilgjengelig til å få bedre tid heller..hvis jeg kjører perfekt uten mye sladding eller nedbremsinger, misser jeg fortsatt med 20-30 sekunder på noen av banene jeg laga. Men det er visst noen som har det : Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Kan ikke skjønne hvordan man kan klare mere enn Bronze.Det går stort sett greit når jeg har funnet et banedesign som får meg kjapt nok i mål, men når tida så halveres for sølv?! Klin umulig! Er ikke nok tiles tilgjengelig til å få bedre tid heller..hvis jeg kjører perfekt uten mye sladding eller nedbremsinger, misser jeg fortsatt med 20-30 sekunder på noen av banene jeg laga. Men det er visst noen som har det : Er ikke alltid du må bygge vei, vettu;) Og noen steder må man tydeligvis tenke ganske så aggressivt. Men jeg skal innrømme at jeg begynner å slite litt jeg også. Noen som kjører server ikveld? Lenke til kommentar
andgob Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 har litt problemer med dette spillet. har lagt inn den betaen som ligger på den offesielle netsida. jeg starter spillet, alt virker fint, men etter noen minutter med spilling hopper den bare ut i windows. regner med at jeg har bra nok system til å drive det. ati radeon 9700 p4 2,0ghz 256mb ddr ram etc. noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 Det er godt mulig noen her kan hjelpe, men jeg ville prøvd spillets offisielle forum hvis jeg var deg. http://www.trackmaniagame.com/ (og husk å nevne hva slags operativsystem du bruker, + DX versjon). Lenke til kommentar
andgob Skrevet 1. november 2003 Rapporter Del Skrevet 1. november 2003 fikk fiksa det, vet ikke om det var en reboot eller det at jeg skrudde av lyden som fiksa det, men nå funker det ivertfall fint Lenke til kommentar
koffern Skrevet 3. november 2003 Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 har spilt litt på nettet i det siste og lurer på en ting..... Noen av de banene jeg har spilt har vært svært lange, med mange hopp og svinger, hvor kan man lage slike lange baner ( utenom på multi, 1 player, hvor det bare er 25 veier) Noen som vet? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. november 2003 Rapporter Del Skrevet 3. november 2003 har spilt litt på nettet i det siste og lurer på en ting..... Noen av de banene jeg har spilt har vært svært lange, med mange hopp og svinger, hvor kan man lage slike lange baner ( utenom på multi, 1 player, hvor det bare er 25 veier) Noen som vet? Demoen er blitt "cracket", og begrensningen er tatt ut. Og vet du hva? Når noen postet crack-instruksjoner på Trackmania-forumet, så valgte Digital Jesters (spillets utgiver) like godt å gjøre den tråden "sticky". Så hvis du sjekker tråden linket til under, så kan du finne ut hvordan du omgår demoens begrensninger på dette området - med Digital Jesters velsignelse. :-) http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=202 Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 4. november 2003 Rapporter Del Skrevet 4. november 2003 Det har totalt tatt over online-livet mitt (hvis dere blir frakjørt av en bil det står "Joachim" over, så er det meg som moser dere :-) Aaaah, det er deg ja Blitt frakjørt av deg minst en gang. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Rapporter Del Skrevet 5. november 2003 Demoen er blitt "cracket", og begrensningen er tatt ut. Og vet du hva? Når noen postet crack-instruksjoner på Trackmania-forumet, så valgte Digital Jesters (spillets utgiver) like godt å gjøre den tråden "sticky". Så hvis du sjekker tråden linket til under, så kan du finne ut hvordan du omgår demoens begrensninger på dette området - med Digital Jesters velsignelse. :-) http://www.digitaljesters.com/forums/showthread.php?t=202 Jeg LIKER disse folka. Lenke til kommentar
andgob Skrevet 5. november 2003 Rapporter Del Skrevet 5. november 2003 klarte ikke helt det greiene der, med å få evig veg etc. men men får vente til fullversjonen Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 5. november 2003 Rapporter Del Skrevet 5. november 2003 Det har totalt tatt over online-livet mitt (hvis dere blir frakjørt av en bil det står "Joachim" over, så er det meg som moser dere :-) Aaaah, det er deg ja Blitt frakjørt av deg minst en gang. Men mest kjørt forbi seff... Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Ferske skjermbilder ligger her: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14639 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Ferske skjermbilder ligger her: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14639 Dette ser virkelig lovende ut! Men skal jeg være helt ærlig så hadde jeg ikke klaga hvis detaljene hadde vært som i beta - flere tilesets er jo ikke å forakte, men sånn det er nå er veldig effektivt og likevel pent grafisk. (Nei, jeg er kanskje ikke kravstor) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 De bildene så veeeldig lovende ut, gleder meg til både dette og crashday kommer ut Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Noen som har laget noen fine og kule baner? Ta så send dem til meg: [email protected] Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. november 2003 Rapporter Del Skrevet 13. november 2003 Noen som har laget noen fine og kule baner? Her finner du noen baner og skins: http://racing.edgegaming.com/downloads/paf...=category&id=35 Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 Vanvittig kult spill dette ja :-) nå har det forresten kommet en ny "offisiell demo"! Last ned her Jeg har ikke prøvd ennå, men den skal vistnok inneholde mulighet for mer enn 8 spillere i multiplayer og i tillegg en ny byggekloss - loop! Lenke til kommentar
guom Skrevet 14. november 2003 Rapporter Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Sweet -kristoffer-. Jeg gleder meg til orginalen kommer. Endret 14. november 2003 av guom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå