Treblad Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Åh, spillet er faktisk utrolig artig. Spilte litt på internett istad, og må si det var svært gøyalt, bare litt irriterende å falle ut av veien (men slik er det i alle bilspill) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Mwaha. Lastet det ned, spilte gjennom litt og tenkte jeg skulle teste online-spilling. Fant der en srver i Norge, i Trondheim kalt Gamer.no. Tok meg ett forsøk å gjette forresten. Uansett, RÅTT spill! Fattet det ikke helt til å begynne med, men det var konge! Hehe, passordet var egentlig bare der for å holde flest mulig ikke-Gamer-folk ute, og det fungerte så det ut til. Min server btw. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Mwaha. Lastet det ned, spilte gjennom litt og tenkte jeg skulle teste online-spilling. Fant der en srver i Norge, i Trondheim kalt Gamer.no. Tok meg ett forsøk å gjette forresten. Uansett, RÅTT spill! Fattet det ikke helt til å begynne med, men det var konge! Hehe, passordet var egentlig bare der for å holde flest mulig ikke-Gamer-folk ute, og det fungerte så det ut til. Min server btw. Kan du fortelle hvordan du klarte å sette opp serveren? Helst slik at en idiot (les: meg) kan forstå det.. :-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 woohoo, endelig en verdig oppfølger til Stunts! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hehe, jeg trodde Trackmania bare var et bra shareware-spill, jeg! *grin* Det virket veldig slik da jeg lastet ned demoen for noen dager siden. Spesielt med tanke på musikken. Uansett, kult spill, men det blir nok ingen utpunging på meg når det havner i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Kan du fortelle hvordan du klarte å sette opp serveren? Helst slik at en idiot (les: meg) kan forstå det.. :-) Hehe, skal gjøre et forsøk. Fremgangsmåten kan variere litt avhengig av router/firewall, men prinsippene er slik: 1. Sett opp NAT (Network Adress Translation) til å videresende port 2350 til din lokale IP-adresse (f.eks. 10.0.0.2). Forklaring på hvordan dette kan gjøres med en håndfull routere står her: http://www.relativt.net/index.php?mod=artikler Har du ikke noen av disse kan du kanskje få en idé om hva det er snakk om om ikke annet. 2. Gå inn på 'Configuration' -> 'Advanced' -> 'Network' i den første menyen som kommer opp når spillet startes. Sett opp slik: Server port: 2350 Client port: 0 Use local adress: (kryss av) Force server adr: Din eksterne IP : 2350 Resten lar du stå tomt (med mindre du må bruke en proxy). Ekstern IP kan du for eksempel finne på www.whatsmyip.org 3. Nå skal det bare være å kjøre i vei! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 lettte og lette men fant ikke hvor jeg laster det ned på trackmania.com noen som kan hjelpe med en link? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 lettte og lette men fant ikke hvor jeg laster det ned på trackmania.com noen som kan hjelpe med en link? Jeg postet en link tidligere i denne tråden. Se litt ned på første side. Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 er det sånn at bare folk som har nvidia kort kan spille dette spillet nå? så nvidia-logo på hjemmesiden deres. jeg låner et gammelt ATI-kort for tiden. kan ikke spille trackmania.... :grine: Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 Den logoen betyr egentlig bare at nvidia har valgt ut Trackmania som et av "The Way It's Meant To Be Played"-spillene sine, og at fullversjonen antakelig kommer til å starte med en nvidia-logo. Spillet fungerer på ATI-kort også. Naturligvis kan jeg ikke garantere at det fungerer på ditt kort, men hvis du besøker spillets forum kan du kanskje spørre der. Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 The dynamic link in library d3d9.dll could not be find in spesified path.. etc. etc etc fikk jeg når jeg starta spillet. kanskje det er ATI feil. kanskje ikke. men jeg skal uansett prøve med Nvidia kortet mitt når jeg får det igjen. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 The dynamic link in library d3d9.dll could not be find in spesified path.. etc. etc etcfikk jeg når jeg starta spillet. kanskje det er ATI feil. kanskje ikke. men jeg skal uansett prøve med Nvidia kortet mitt når jeg får det igjen. Spillet fungerer på ATI skjermkort, men du må nok installere Directx9 Du finner nyeste versjon på www.windowsupdate.com Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 JAA!! Gull på alle banene i Race. *grin* Nå gjenstår bare Challenge.. Har noen gull der å. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 (endret) Noen som har ett forslag på hvordan jeg kan bygge bane 5 på Challenge? Greier bare 27.93sek når jeg bygger slik EDIT: Hvis noen lurer, jeg bremser ned på hompene for å ikke hoppe og lande i oppover bakke.. Endret 30. oktober 2003 av -razh0r- Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2003 The dynamic link in library d3d9.dll could not be find in spesified path.. etc. etc etcfikk jeg når jeg starta spillet. kanskje det er ATI feil. kanskje ikke. men jeg skal uansett prøve med Nvidia kortet mitt når jeg får det igjen. Spillet fungerer på ATI skjermkort, men du må nok installere Directx9 Du finner nyeste versjon på www.windowsupdate.com dx9 gjorde susen ja! gleder meg til till full-versjonen kommer ut. da bærer det rett til nærmeste spill-sjappe! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 EDIT: Hvis noen lurer, jeg bremser ned på hompene for å ikke hoppe og lande i oppover bakke.. Du kan jo dra på nok til at du flekker over begge hoppa, det sparer du bra på. Min mening om demoen/spillet... vel, den kan ikke beskrives med normale ord. Får en sånn voldsom godfølelse inni meg, ENDELIG har noen skjønt hvordan de skal lage et underholdende bilspill med akkurat slik grafikk som er nødvendig og med en god varighet. Når demoen (betademo, ja jeg vet) i tillegg er så omfattende som den er, med 6 challenges, 6 races, multiplayer OG mulighet for nettspill - ja da blir gamersjela mi god og varm. two thumbs up for Trackmania! Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 EDIT: Hvis noen lurer, jeg bremser ned på hompene for å ikke hoppe og lande i oppover bakke.. Du kan jo dra på nok til at du flekker over begge hoppa, det sparer du bra på. Min mening om demoen/spillet... vel, den kan ikke beskrives med normale ord. Får en sånn voldsom godfølelse inni meg, ENDELIG har noen skjønt hvordan de skal lage et underholdende bilspill med akkurat slik grafikk som er nødvendig og med en god varighet. Når demoen (betademo, ja jeg vet) i tillegg er så omfattende som den er, med 6 challenges, 6 races, multiplayer OG mulighet for nettspill - ja da blir gamersjela mi god og varm. two thumbs up for Trackmania! Har 8 challenges og 10 races hos meg. Du må få flere gull/sølv for å åpne de siste. Men ellers er jeg helt enig i det du skriver. Rett og slett et ganske genialt spill! Nettspillinga var også konge. Prøvde meg i går kveld, og ble sittende litt vel lenge... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg har 10 Races, men bare 6 challenges. Må nok spille litt mer! OFFTOPIC: Må bare ut med at Metallica - Low Man's Lyrics er K O N G E!! *grin* Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Vet ikke hvor mange som har Matrox Parhelia her, men dette spillet funker i Surround gaming. Altså på 3 skjermer. Her er to små bilder av det: Edit: Slettet..de har forandra bildene. "Select wider aspect ratio then you can choose surround gaming resolution" Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2003 Wow! Ser egentlig j*vlig kult ut med surround gaming! Det er vel noe av det siste automatene stort sett har monopol på. Lurer på om ATI eller Nvidia hoster opp noe sånt snart. Gleder meg ellers sinnsykt til Stunt Car Racer anno 2003!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå