Allsop musematte Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Fant en demo av Trackmania. Det er et bilspill hvor du kan lage dine egene baner. Minner om Elastomania bare i 3D med en bil. Mye bedre Det er ganske mange baner på demoen. Etter hvert som du får en del sølv og gull medaljer dukker det opp nye brett. Det ferdige spillet kommer ut i slutten av november. Se på www.trackmania.com Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hehe jepp det er utrolig kult, selv om det bare er en BETA demo... gleder meg til hele spillet kommer 3 kule bilspill som kommer nå: Trackmania Need for speed underground Crashday Crashday ligner litt på trackmania, men de har vinklet det på en litt annen måte... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe, Trackmania er ganske artig. Bare litt plagsom med den musikken som piper i menyen... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hehe, Trackmania er ganske artig. Bare litt plagsom med den musikken som piper i menyen... Jeg synes den musikken er helt genial. Trackmania er forøvrig helt fantastisk. Skikkelig gøy, både i single og multiplayer. Gleder meg veldig til fullversjonen kommer. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 glder meg veldig til need for speed underground digger need for speed Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvordan lager man egne baner ? Fant ikke det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette spillet var genialt og B R A ! Man kan lage baner hvis man velger Multi, 1 Player.. Tror det går. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Bare for å vise fram det nye systemet litt, så kan man jo lagre dette som en favoritt, for eksempel: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14639 Og ja, jeg synes også at TrackMania er utrolig moro. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor har ingen nevnt noe om dette spillet før? Det er jo genialt *grin* Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor har ingen nevnt noe om dette spillet før? Det er jo genialt *grin* Jepp, genialt er ordet. Utrolig underholdende. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hoihoihoi, har bare frydet meg over de tilgjengelige screenshots, men dette ser kun rævartig ut. Kan bli en verdig oppfølger til Broderbunds "Stunts!" Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Fy ass, dette så kult ut. Da jeg leste det som dere hadde skrevet og så på bildene ble jeg overbevist til å laste den ned . Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg ble akkurat fristet til å laste ned nevnte spill, men kan noen kanskje gi meg en aldri så liten Download link? ;/ På forhånd takk. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg ble akkurat fristet til å laste ned nevnte spill, men kan noen kanskje gi meg en aldri så liten Download link? ;/På forhånd takk. Her er det noen: http://www.pcgameworld.com/details.php/id/4640 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvorfor har ingen nevnt noe om dette spillet før? Det er jo genialt *grin* Jeg lagde en liten tråd om det for en stund siden ("Kan dette bli det nye Stunt Car Racer"), men ellers er jeg enig i at Trackmania har fått alt for lite oppmerksomhet. Det har totalt tatt over online-livet mitt (hvis dere blir frakjørt av en bil det står "Joachim" over, så er det meg som moser dere :-), og det er slett ikke ille i Single Player heller (har gull på alle untatt den siste race-banen). Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Gleder meg fryktelig mye til dette kommer ut! Lenke til kommentar
guom Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, ganske bra, men det slår likevel ikke Elasto Mania. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 staili... Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 lastet ned demo .. morro spill i grunn Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2003 Mwaha. Lastet det ned, spilte gjennom litt og tenkte jeg skulle teste online-spilling. Fant der en srver i Norge, i Trondheim kalt Gamer.no. Tok meg ett forsøk å gjette forresten. Uansett, RÅTT spill! Fattet det ikke helt til å begynne med, men det var konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå