V. Haugen Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jennifer Lawrence har kommentert nakenbildene som ble spredt på nettet.– Det er en sexforbrytelse Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Eh. Sitter det på nettet er det alltid mulighet for at noen er interessert i det. Har ingen planer om å være frekk, men burde da finnes grenser. Har du nakne bilder av deg selv i en fuckings skytjeneste på nettet burde du være klar over at det vil være folk som er interessert i dem. Ja, jeg er ikke enig i det hackern(e) gjorde heller for den saks skyld. Delt skyld? 50/50. 'Nough said. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Å anmelde Google er som å anmelde Statens vegvesen når en bank blir ranet fordi de bygger veien de kjørte på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har litt vanskelig for å sympatisere fullt ut med Jennifer Lawrence her. Ingen fortjener selvsagt å få private bilder lagt ut på nett på denne måten, men når det finnes så mange liknende tilfeller hvor nakenbilder har kommet på avveie må det da være mulig å ta sine forholdsregler hvis man på død og liv har behov for å ta hundrevis av nakenbilder av seg selv. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hun må roe seg ned, ingen vil huske henne for dem. Jeg har sett bildene og ikke husker jeg hvordan hun så ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg