Smedsrud Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Men det er ikke UHD-skjermer som frister oss til å pensjonere de gamle flatskjermene.Nå kjøper vi TV-er igjen Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 avslører en rask titt i vår Prisguide-tjeneste at Tek.no-leserene på sin side er interesserte i både buede- og svært høyoppløste TV-er Ja, vi er interesserte helt til vi ser prisene. Tror ikke den jevne Tek.no leser bruker titusener av kroner på TVer heller. 3 Lenke til kommentar
SuperGiant Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 JEg er SUPER happy med kjøpet mitt av Philips 55" UHD LED SmartTV 55PUS8809/12. Kom et overraskende tilbud på 36% rabatt så fikk tven for hva jeg faktisk syntes en slik tv burte koste. Mer tv blir det ikke. Endelig hjemme kino følelse i stua WOOHO 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Skulle gjerne hatt en OLED. Men utvalget er litt for dårlig. Det er ingen andre produsenter enn LG. Vil ha en flat HD skjerm med bordstativ, men den kombinasjonen har de ikke. Endret 8. oktober 2014 av Hårek Fant ut at det straks kommer en ny modell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå