Paola Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hei! I 2012 begynte jeg på journalistikk. Jeg tok 35 SP både på høst- og vårsemesteret. Altså, 70 SP til sammen. Så begynte jeg på landskapsarkitektur, men det viste seg å være feil. Jeg klarte kun å ta 20 SP og strøk i det ene faget. Således blir spørsmålet om de ekstra 10 SP fra journalistikken omgjort til stipend i den påbegynte landskapsarkitekturgraden? Prøvde å få svar fra Lånekassen, men de ga bare vage tilbameldinger. Ble litt stressa da jeg fikk vite at jeg fikk full omgjøring i 2012. Slik jeg forstod det så er de 5 ekstra SP fra journalistikken fra høst 2012 allerede omgjort, men allikevel sa de at hvert eneste SP skal bli omgjort. Noen som kan belyse dette litt bedre? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 De 5 studiepoengene fra høsten er allerede omgjort, men da sparte du opp fem ekstra fra våren i stedet, så alt i alt har du ti å gå på slik at du får fullt stipend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå